Toon posts:

Sharp 180 -> Analoge opname maakt nwe track na 1 sec.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag een Sharp MDMT 180 gekocht. (omdat iemand op mijn Sharp MT15 had gestaan, verzekering --> hou er nu misschien een nieuwe MDrecorder en geld aan over >:) )
Nu heb ik direct de manual doorgespit, en hierin staat dat bij analoge opname automatisch een nieuw tracknr. wordt aangemaakt na een stilte van 1 seconde. Hier wou ik graag 3 of 4 seconden van maken, want er zijn best een aantal nummers waar een seconde pauze in zit. Ik gebruik Wincue om mijn MP3's op mijn MD's te proppen, en daar gebruikte ik altijd 3 seconden delay tussen de nummers.
Mijn vraag is dus: kan ik op een of andere manier instellen dat mijn 180 pas na 3 seconden een nieuwe track aanmaakt???

en nog 1 vraagje: weet iemand hoe duur zo'n batterijhouder (ADM18BC) is? Dat ziet er namelijk ook bijzonder aantrekkelijk uit. altijd handig als je accu leeg is maar je kunt nog wel ergens een batterijtje vandaan toveren. :P

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
nou volgens mij kun je als je analoog opneemt als je nog bezig bent op enter/syns klikken
dan maakt hij een nieuwe trakc na 3 sec.
werkt bij mijn mt190 ..
ik hoop dat het voor jou werkt...

Verwijderd

Topicstarter
kenny89 schreef op 14 December 2002 @ 22:45:
nou volgens mij kun je als je analoog opneemt als je nog bezig bent op enter/syns klikken
dan maakt hij een nieuwe trakc na 3 sec.
werkt bij mijn mt190 ..
ik hoop dat het voor jou werkt...
bedoel je nu dat je de instellingen wijzigt? en dat hij dus voor de rest van de opname elke keer bij 3 seconden stilte een nieuwe track aanmaakt? of bedoel je hiermee het handmatige 'knippen' van tracks?

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:37

Aidix

Geluidspietlut

Neen het is onmogelijk om de lengte van die track marker te wijzigen.

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
hij maakt dan automatisch een trackmark als er minstens een stile van 3 sec tussen zit.
bij mij heet het dan sync rec.

[ Voor 16% gewijzigd door k5052 op 15-12-2002 10:58 ]