ff warrig ivm intel 815

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Sideburnn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08 13:36

Sideburnn

I just "poked" salad

Topicstarter
Hhmmm ik haal ff wat door elkaar geloof ik,ik hen hier een Intel mobo met 815 chipset.
Volgens de site kunnen daar dus p3 op van 0,18 micon maar ook van 0,13......maar dit zijn toch Tualatins.....deze gaan toch niet op de 815????? :?

Asus Prime x399-A, AMD Threadripper 1950X, MSI 1080 TI

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:15

Croga

The Unreasonable Man

waarom niet? Heb je al eens op de site van Intel zelf gekeken?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
alleen op de revisie B van die chipset werken ze

A wise man's life is based around fuck you

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
of met de mod vor de bx, en uiteraard dus ook 815 chipset. Bx heb de voorkeur omdat dat een slot 1 is , en je dus mooi kan solderen op de slotket convertor, en gaat dat mis, tja hup een nieuwe slotket :)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:40

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PsYgHo schreef op 14 december 2002 @ 22:10:
of met de mod vor de bx, en uiteraard dus ook 815 chipset. Bx heb de voorkeur omdat dat een slot 1 is , en je dus mooi kan solderen op de slotket convertor, en gaat dat mis, tja hup een nieuwe slotket :)
Um er zijn So370 BX mobo's (mijn CUBX bijvoorbeeld) en een enkele Slot 1 i815 mobo (de Abit SH-6), de busprotocol staat los van de form factor :z

Maar je hebt natuurlijk gelijk dat het op een losse convertor makkelijker soldeert. Alleen heeft de topicstarter al een i815 mobo (die 99% zeker So370 FC-PGA is), dus die keuze heeft hij al niet meer.

Sideburnn, post eens ff welke mobo het is en welk site zegt dat 0.18/0.13u P3 CPUs erop kunnen :o

Oslik blyat! Oslik!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Check de site van je mobo fabrikant, als je 'Tualatin' ziet staan bij jouw bord weet je genoeg (dat hij dus de juiste i815 variant heeft).

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.