Toon posts:

Goed Dual Athlon moederbord

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een goed dual athlon moederbord voor een goede prijs. Er moet lan onboard op zitten en het liefst ook VGA, daarnaast zoek ik een goede raidcontroller erbij (onboard??), weet iemand een goed moederbord die enigszins aan mijn wensen voldoet?

Daarnaast wil ik nog vragen of het mogelijk is om Non-ecc registered op een dual Athlon moederbord te plaatsen, zo ja welke?

En of het mogelijk is om een XP in plaats van een MP erop te plaatsen?

• Stefano
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-08 19:52

Stefano

Ondertitel Not Found

Lees de reviews op www.2cpu.com even door van Tiger MPX, Iwil MPX2, MSI K7D enz. enz.

Ja,

Ja, door de laatste L5 brug te verbinden.

Suc6

• Redboost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-11-2024
Tyan, is geloof ik een van de betere mobo's voor dual Athlons..

Verwijderd

Topicstarter
En wat dachten jullie van de asus a7m266-D?

Hier zat ik namelijk aan te denken.....

Maar op een Tyan Tiger MPX kan ik gewone unregistered ddr modules plaatsen?

Verwijderd

asus a7m266-D

Is erg goed. Heb em zelf ook. Zeeeer tevree.

• connected
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 22:07

connected

tja daarnet deed ie nog :P

ik heb een msi k7d master en ik ben er zeer tevrede over :)

hij is ook heel fijn omdat je xp's niet hoeft te modden :) je verandert gewoon een bios intelling en hij detecteerd ze als mp's

• David
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-07 11:19
Verwijderd schreef op 14 december 2002 @ 21:10:
En of het mogelijk is om een XP in plaats van een MP erop te plaatsen?

Ja, maar in de meeste gevallen moet je ze unlocken. Neem anders eerst een kijkje in de SMP FAQ.

Ik heb zelf voor een ASUS A7M266-D, omdat deze kan omgaan met gewoon, niet-registered geheugen en vanwege de best redelijke prijs. Misschien voor jou wat minder geschikt omdat er geen LAN onboard zit (video overigens ook niet). Ik heb zelf een Intel Pro/1000MT Gigabit netwerkcontroller (€55) in één van de 66MHz PCI-slots zitten. Betaalbaar, snel en hot-pluggable, dus eigenlijk heb je geen onboard NIC nodig.

De Tiger MPX kan volgens mij (en volgens de specificaties) niet overweg met niet-registered geheugen.

Dato DUO synth voor twee

Verwijderd

Topicstarter
Maar de Tiger MP, gewoon zonder die x volgens mij wel, er staat namelijk op 2cpu.com uitdrukkelijk bij die MPX dat je dat er niet in kan stoppen en bij de Tiger staat dat niet, weet iemand het dan over de Tyan tiger MP?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Zoekertje dit, het is al héél lang bekend dat XP's ook op een 760MP(X) bord kunnen draaien (draai het zelf al langer dan een jaar naar volle tevredenheid). Zoveel keuze is er nu ook al weer niet qua borden en allemaal zijn wel eens gereviewed of hier wel eens langs geweest. Succes.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.