MSN Messenger shortcuts in versie 5.0

Pagina: 1
Acties:

• ImPrEzA
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 07:51

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
/edit: ow, verkeerde forum, dit hoort in W&S thuis (Javascript)

ik ben een forum aan het schrijven waarin ik een aantal MSN Messenger functies had ingebouwd, zoals users toevoegen of direct tegen users praten.

Maar nou kom ik er net achter dat deze niet meer werken met de nieuwe MSN Messenger versie 5.

/edit: sorry voor de layout verneuking

code:
1
MsgrApp.LaunchAddContactUI('<? echo $usr['MSN']; ?>');

dat is o.a. Javascript code, die werkt met deze objects:

code:
1
2
<object classid="clsid:F3A614DC-ABE0-11d2-A441-00C04F795683" codebase="#Version=2,0,0,83" codetype=application/x-oleobject id=MsgrObj width=0 height=0></object>
<OBJECT classid="clsid:FB7199AB-79BF-11d2-8D94-0000F875C541" codeType=application/x-oleobject id=MsgrApp width=0 height=0></OBJECT>

is hier een oplossing voor zodat het ook in de nieuwe Messenger werkt?

[ Voor 21% gewijzigd door ImPrEzA op 14-12-2002 20:55 ]

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:53

chem

Reist de wereld rond

MOVE P&W -> W&G

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Volgens mij is het sowieso ranzig om MSN te gebruiken over je forum heen... Als je tegen een user wilt praten moet je bij MSN toch eerst die user toevoegen? User krijgt vervolgens weer een popup met de vraag of hij jou wil toevoegen... Hoe heb je dit nou precies voor je als ik vragen mag?

• ImPrEzA
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 07:51

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
nou via bovenstaande link kunnen mensen de forum-user toevoegen aan MSN...

en via een button automatisch een IM-gesprek voeren, dan moet de user dus al in je MSN lijst staan en wordt gewoon een MSN-venster geopend

met de oude MSN-versies werkte het wel goed

[ Voor 10% gewijzigd door ImPrEzA op 14-12-2002 21:08 ]

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl