I'm not deaf, I'm just ignoring you.
Verwijderd
Als je lid bent van de consumentennbond ga dan ff naar de site van hun en bekijk hun laatste internet test. Hierin komt wanadoo als de slechtste of een van de slechtste adsl providers uit de bus juist omdat hun snelheid zo fluctueerd.
Ik denk dus dat zoiets gewoon is bij wanadoo op piekuren. Waarschijnlijk hebben zij om zulke momenten zelf niet genoeg bandbreedte voor alle adsl verbindingen van hun klanten. Probeer na middernacht eens te kijken wat je snelheid is, dan zal hij waarschijnlijk sneller zijn.
Ik denk dus dat zoiets gewoon is bij wanadoo op piekuren. Waarschijnlijk hebben zij om zulke momenten zelf niet genoeg bandbreedte voor alle adsl verbindingen van hun klanten. Probeer na middernacht eens te kijken wat je snelheid is, dan zal hij waarschijnlijk sneller zijn.
daar gaat het niet om, je "koopt" een verbinding met een bepaalde snelheid... en die krijg je dan niet en je staat helemaal machtenloos! Jij hebt de "keuze" gemaakt om via een ISDN verbinding contact te maken met internet. Jij kiest dan als het ware voor die snelheid... als je die dan niet krijgt dan is dat gewoon niet prettig!BoKToR schreef op 14 December 2002 @ 21:41:
[...]
Wat zit je nou te klagen?
Ik heb hier internet via ISDN, die gaat maar 8 KB/s. Wees blij met je 30 KB/s
Nu snap ik wel dat er mischien bij jou in de buurt geen vaste internet verbindingen te realiseren is, maar als er bij jou wel zoietes was en je had dan ook maar 20% van waar je eigenlijks voor betaald dan baal je dus echt wel!!
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
Bullshit reply's getrashed.
Topicstarter: Mischien hebben ze even een probleempje. Het is niet nodig om direct een topic te starten als het voor 1 dagje even iets minder snel gaat.
Topicstarter: Mischien hebben ze even een probleempje. Het is niet nodig om direct een topic te starten als het voor 1 dagje even iets minder snel gaat.
Dit topic is gesloten.
![]()