Toon posts:

Via 4in1 4.45 en overclocking

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zie ook:

http://www.tweakers.net/meuktracker/cat/79

'K had dus de betreffende driver gedownload, geinstalleerd, maar dit draait slechts stabiel als ik mijn overclock ongedaan maak. Iemand hier ook tegenaan gelopen? Op de ASUS-site is de hoogste versie 4.42, zou die 4.45 gewoon nog een ß-versie zijn? Ik vind het in ieder geval niet juist om buggie-software zonder waarschuwing op de FP te zetten.

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

sowieso schijnt alles ietwat trager te worden door de 4.45 (kuse zelf 4.43 btw)
maar t zijn wel officiele, hoor, dacht ik.
Zijn immers niet door asus maar door via gemaakt, dus t kan zijn dat de asus site wat achter loopt :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
Verwijderd schreef op 14 December 2002 @ 20:04:
Zie ook:

http://www.tweakers.net/meuktracker/cat/79

'K had dus de betreffende driver gedownload, geinstalleerd, maar dit draait slechts stabiel als ik mijn overclock ongedaan maak. Iemand hier ook tegenaan gelopen? Op de ASUS-site is de hoogste versie 4.42, zou die 4.45 gewoon nog een ß-versie zijn? Ik vind het in ieder geval niet juist om buggie-software zonder waarschuwing op de FP te zetten.
software is niet buggy? overklokken MAAKT software buggy, ik heb hier nergens last van, draai al tijden op een FSB van 150mhz met zelfs me ddr ram op cas2 en de nieuwste via4in1 drivers.

Verwijderd

Topicstarter
Mister_X schreef op 14 december 2002 @ 20:24:
[...]

software is niet buggy? overklokken MAAKT software buggy, ik heb hier nergens last van, draai al tijden op een FSB van 150mhz met zelfs me ddr ram op cas2 en de nieuwste via4in1 drivers.
Vanuit een bestaande overclock die stabiel was meemaken dat de zooi na het installeren van 4.45 in éne keer moeilijk begint te doen zet mij wel aan het denken. Dan begin ik mij af te vragen: "zou het door die nieuwe versie komen" Wie ooit wel eens een brommer heeft opgevoerd heeft ongetwijfeld de ervaring dat op zeker moment een modificatie juist contraproductief uitpakt, hier proberen we alles uit onze machines te persen en ze nog stabiel te houden ook, logisch toch dat ik na een aanpassing in een driver mezelf ga afvragen waarom het na die aanpassing rottiger gaat lopen?