[IE6] Foutmelding @ frontpage

Pagina: 1
Acties:

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-03 21:34
Bij het openen van dit bericht: nieuws: Zes 17-inch LCD-schermen vergeleken @ THG word ik getrakteerd op een aantal foutmeldingen.

"Tekenreeksconstante is niet afgesloten", en wel op regel 161, 167, 173, 185, 191 en 197.

Bij alle andere berichten heb ik geen problemen, alleen steeds bij dit bericht... Ligt dit aan mij, of ligt het aan het bericht?! (zelfs na een ctrl+f5 nog foutmelding, dus het kan ook niet aan een foute ad liggen ofzo toch?)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Ik krijg dezelfde melding voor dit bericht onder IE (onder Phoenix werkt alles perfect) - en ik heb geen ads.. Toch staat er niks wereldsschokkends op de betreffende regels. Misschien even het standaard-rijtje van cache legen, ctrl+f5, uitloggen, enzovoort afgaan?

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Het ligt niet aan jou, IE6 vind die site niet leuk (Win98SE, IE6, alle updates), met Opera 6.05 geen problemen.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-03 21:34
Kjev schreef op 14 december 2002 @ 19:28:
Ik krijg dezelfde melding voor dit bericht onder IE (onder Phoenix werkt alles perfect) - en ik heb geen ads.. Toch staat er niks wereldsschokkends op de betreffende regels. Misschien even het standaard-rijtje van cache legen, ctrl+f5, uitloggen, enzovoort afgaan?
Dat standaardrijtje kende ik nog niet, heb ff uitgelogc/cache geleegd, nou heb ik er geen last meer van....

Vaag :?

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Same here, al zitten de unterminated string constants hier op regels 109-145 :)

Uitgelogd en cache geleegd - hielp niet. Ook hier 98SE+IE6.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.