Mijn vader wil een nieuwe telefoon, klepje zonder uitstekende antenne. Dus kwam ik al vrij snel uit op een Sony CMD Z7, zijn er mensen die ervaring met deze telefoon hebben? Is hij makkelijk te bedienen en zijn de knopjes niet te klein? Mijn vader heeft redelijk dikke vingers en ook nogal een digibeet, dus makkelijk kunnen bellen is wel belangrijk.
De Z7 heeft een redelijk makkelijke menu, maar is nooit zo makkelijk als Nokia!
Ik hoop voor je dat hij nog ergens verkrijgbaar is.....
Ik hoop voor je dat hij nog ergens verkrijgbaar is.....
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Ik heb zelf ook de CMD Z7..Verwijderd schreef op 14 December 2002 @ 19:19:
Mijn vader wil een nieuwe telefoon, klepje zonder uitstekende antenne. Dus kwam ik al vrij snel uit op een Sony CMD Z7, zijn er mensen die ervaring met deze telefoon hebben? Is hij makkelijk te bedienen en zijn de knopjes niet te klein? Mijn vader heeft redelijk dikke vingers en ook nogal een digibeet, dus makkelijk kunnen bellen is wel belangrijk.
Het is een lekker klein toestelletje, met goede geluidskwaliteit. Misschien afhankelijk van welke provider je heb. (ik heb KPN)
Alleen het menu vind ik niet echt je van het bij SONY, aan de linker kant zit zo'n 5D scroll wieltje.. Maar als je iets wilt doen met je veel handelingen doen, en dat vind ik persoonlijk een nadeel. Maar voor de rest ben ik er best wel tevreden mee.
En hij is maar 9x5 cm groot..
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi