Ik gebruik thuis erg vaak de remote desktop, zeker wanneer ik even snel op mijn pc'tje moet zijn die op zolder staat en ik in de keuken sta. Mijn probleem is enkel dat remote desktop altijd in 800x600 is en ik wanneer ik weer op zolder ben al mijn icoontjes op de desktop weer naar hun plek moet slepen. (Doordat ik 1024x768 gebruik wordt tijdens remote desktoppen alles ingedeeld naar 800x600. Dit resulterend tot een rotzooitje op mijn desktop.)
Ik geloof vast dat dit al eens is langsgekomen, maar ik krijg het niet voor elkaar om iets te vinden hierover. (Met search gezocht en door posts van het afgelopen jaar heengebladerd.)
edit: Meteen maar even een extra vraag, hoe zet ik met remote desktop een pc uit? Zelf kom ik tot 'shutdown -s -t 00' Maar dan sluit hij de pc niet helemaal automatisch af en moet ik op de kast van de pc de knop nog uitzetten, terwijl hij normaal wel automatisch zichzelf uitzet.
Ik geloof vast dat dit al eens is langsgekomen, maar ik krijg het niet voor elkaar om iets te vinden hierover. (Met search gezocht en door posts van het afgelopen jaar heengebladerd.)
edit: Meteen maar even een extra vraag, hoe zet ik met remote desktop een pc uit? Zelf kom ik tot 'shutdown -s -t 00' Maar dan sluit hij de pc niet helemaal automatisch af en moet ik op de kast van de pc de knop nog uitzetten, terwijl hij normaal wel automatisch zichzelf uitzet.
[ Voor 21% gewijzigd door F0kke op 14-12-2002 19:12 ]