XP - MSN 5 maakt beep geluid ipv 'normaal' geluid

Pagina: 1
Acties:

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:27
beste mensen

ik start msn op, en ja hoor, ik hoor ipv mijn mooie msn geluidjes, mijn pc speaker. Ik alles geprobeerd, bij geluiden etc nix mag baat hebben. msn verwijdert, opnieuw opgestart, opnieuw geinstalleerd, ook geen effect. die stomme beep werkt me op de zenuwen. Weten jullie een manier om dit te fixen?

alvast bedankt

specs p4 1800 mhz 768 mb ram gforce 3 ti met windows xp pro sp1

• BaBBeloedie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-01 21:55
heb je geluidsdrivers geinstalleerd? ik had dit nml ook toen ik me pc net geformateerd had

• jozy
ja alle drivers zijn geinstalleerd, mp3tje in winamp bijv werkt naar behoren, alleen met msn is het zo

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
jozy schreef op 14 december 2002 @ 19:00:
ja alle drivers zijn geinstalleerd, mp3tje in winamp bijv werkt naar behoren, alleen met msn is het zo
Kan je bijvoorbeeld ook twee geluiden door elkaar afspelen ipv. alleen een mp3 in winamp? Zo niet betekent dit dat je geluidskaart niet full duplex is/ als full duplex staat ingesteld. Dit is overigens [u]geen[/su] WOS topic!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• jozy
ja, ik kan wel met mijn geluidskaart 2 geluiden tegelijk afspelen (full duplex), maar nu opeens met msn niet

ma goed, ik ga wel naar software algemeeen

Verwijderd

dit heb ik gekregen nadat ik BMP-studio pro geinstalled heb...
misschien heb je er wat aan...

• jozy
wat heb je gekregen? ik zie niets (kan ook aan mij ligge hoor)

• sdomburg
jozy schreef op 14 december 2002 @ 19:19:
hetzelfde probleem waarschijnlijk ;)

Maar dat doet me iets bedenken, was dit altijd al zo of is het ineens zo met dat geluid?

• jozy
ineens, eerst deed hij het gewoon perfect.

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:38
Stel de geluiden in msn opnieuw in, bij opties. Ik heb dat probleem ook een keer gehad

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Verwijderd

jozy schreef op 14 december 2002 @ 19:19:
raaaaraaaa,
dan niet he....

• jozy
dat instelle van het geluid heb ik al 20x gedaan, maar hielp geen f*ck, dus weet iemand het al?

• jozy
helemaal niemand een idee?

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-09 11:01
jozy schreef op 14 december 2002 @ 22:43:
helemaal niemand een idee?
kicken word niet gewaardeerd, donder msn eraf, ben je ook van het probleem af ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Icey op 14-12-2002 23:05 ]

• jozy
ja maar msn heb ik nodig, dat is geen optie

• Icey
jozy schreef op 14 December 2002 @ 23:12:
ja maar msn heb ik nodig, dat is geen optie
ben je zo sneu afhankelijk van de wereld,

verruim je beeld, ga naar buiten, of installeerd een oudere msn (4,6 anyone?) of trillian...

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
MSN Messenger is eigenlijk niet voor XP (ja het werkt wel, enigszins). Je moet gewoon Windows Messenger hebben (is nog bij 4.7.0105), daarvan komt de 5.0.x over een poosje (als het goed is).

[ Voor 5% gewijzigd door Jake op 14-12-2002 23:18 . Reden: Messenger toegevoegd (schuin) ]

• Icey
Jake schreef op 14 December 2002 @ 23:17:
MSN Messenger is eigenlijk niet voor XP (ja het werkt wel, enigszins). Je moet gewoon Windows Messenger hebben (is nog bij 4.7.0105), daarvan komt de 5.0.x over een poosje (als het goed is).
eehmm.. msn zit toch al een tijdje op de 5.0 :P

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:25

dbzfan

Nee.

Had ik ook, zet in msn het geluid aan, en bij het configuratiescherm ook. Als die 2 verschillend staan werken ze elkaar tegen.

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Icey schreef op 14 December 2002 @ 23:20:
eehmm.. msn zit toch al een tijdje op de 5.0 :P
MSN Messenger 5.0 wel ja, maar Windows Messenger 5.0 niet. MSN Messenger is in principe niet voor WinXP.
MSN Messenger onder XP werkt wel, maar je moet Windows Messenger geïnstalleerd laten (voor volledige functionaliteit). Je kan vervolgens ook 2 messengers in je tray krijgen (MSN en Windows).

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10-2025

potatox

unz unz unz

ga naar het configuratiescherm->Geluiden en audioapparaten->selecteer de tab van geluiden en scroll helemaal naar beneden en fix daar ff de geluiden van MSN

dit moet het probleem oplossen want ik had een tijdje geleden hetzelfde probleem..

--

• jozy
_PoTaToX_ schreef op 15 December 2002 @ 00:01:
ga naar het configuratiescherm->Geluiden en audioapparaten->selecteer de tab van geluiden en scroll helemaal naar beneden en fix daar ff de geluiden van MSN

dit moet het probleem oplossen want ik had een tijdje geleden hetzelfde probleem..
dit heb ik dus al gedaan, maar mocht geen baat hebben

• jozy
Icey schreef op 14 December 2002 @ 23:14:
[...]

ben je zo sneu afhankelijk van de wereld,

verruim je beeld, ga naar buiten, of installeerd een oudere msn (4,6 anyone?) of trillian...
die oude msn 4,6 geloof ik, heeft hetzelfde probleem
trillian heb ik geprobeerd, maar dat vinnik niets, sorry

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:25

dbzfan

Nee.

Bij mij hielp de manier van PoTaToX wel, je moet gewoon in windows de zelfde instellingen hebben als in msn. Het lijkt me vreemd dat dat bij jou niet helpt.

• jozy
is er misschien een mogelijkheid om in xp pro je pc -speaker te dempen/uit te zetten.
zo ja, graag bedankt

• Zoefff
  • Laatst online: 22:10

Zoefff

❤ 

jozy schreef op 15 December 2002 @ 12:44:
is er misschien een mogelijkheid om in xp pro je pc -speaker te dempen/uit te zetten.
zo ja, graag bedankt
-PC Speaker kan je gewoon uitzetten in volumecontrol volgens mij
-Stekkertje op je moederbord eruit trekken
-Geluidjes uit msn halen, dan zal ie ook niet meer proberen om ze op je pc speaker af te spelen

Waarom installeer je trillian niet in plaats van msn anders?

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• jozy
trillian sux en ik kan het stekkertje niet vinden op het mobo

• Zoefff
  • Laatst online: 22:10

Zoefff

❤ 

jozy schreef op 15 december 2002 @ 17:59:
Schakel dan gewoon de geluidjes uit in MSN? Dan heb je er ook geen last meer van...

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• sdomburg
jozy schreef op 15 December 2002 @ 17:59:
Kijk naar je speakertje in je kast, volg het draadje *ruk* en klaar...

Verwijderd

had ik ook last van met win2k op me werk en msn 5. Ik kon het niet weg krijgen. Of ik MOEST een geluidje kiezen, of anders krijg ik de pc speaker te horen...Dus ik maakte een wav geluid met niks erin en die mag hij dan afspelen. Dan speelt hij toch zijn geluidje maar die hoor je dus niet. :D

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Jake schreef op 14 december 2002 @ 23:17:
zo er gaat een heel complete nieuwe wereld voor pokeran open B)
ik wist dat niet eens joh, ik d8 dat het allemaal hetzelfde was.

• jozy
jonges allemaal bedankt,

jullie oplossingen hielpen nie
dus dan maar de vertrouwde format :P

tnx all

• Racemol
  • Laatst online: 31-08 12:59
Komop een beetje zoeken en je komt er toch wel uit? Een format voor zo'n klein probleempje als een pc speaker die met MSN afentoe een geluidje maakt.

Om het probleem maar te omzeilen kan je inderdaad je pc-speaker in winXP dempen. Hiervoor ga je naar de volume regeling, kiest advanced en daar vink je pc-speaker aan. Hierna kan je hem gemakkelijk dempen.

Ook kan je alles van MSN messenger en Windows messenger deinstalleeren. Hierna ga je naar http://messenger.microsoft.com en download de nieuwste MSN. Hierna moet het gewoon weer werken hoor.

[ Voor 3% gewijzigd door Racemol op 16-12-2002 23:59 ]

• lvmeijer
  • Laatst online: 02-08 17:30

lvmeijer

www.leonmeijer.nl

Oud topic, maar goed

Het probleem wordt idd veroorzaakt wanneer je BPM Studio installeert. Via geluidsschema's in het configuratiescherm is het dacht ik weer te fixen. Weet niet zeker of je BPM dat ook weer moest verwijderen. Even controleren dus.

Verwijderd

Hier komt ie: (Hoop ik).

Open HKEY_CURRENT_USER in het register. Verwijder rechts de waarde.(Default) type=Reg_SZ Data =(value not set). wordt vanzelf opnieuw aangemaakt. (herstart).
theorie hierachter is dat deze lege waarde wel een binaire waarde heetf (0000), deze wordt door Neromix gewijzigd.
http://forums.breekpunt.n...RCHIVE=true&TOPIC_ID=4371

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:36
Voor user wajang: Welkom op GoT.
Als je even had gekeken had naar de datum van de post van de topicstarter, dan had je gezien dat hij dit probleem in 2002 had. Ik mag hopen dat het probleem wel opgelost is. Waarom je opeens in dit topic reageert is mij een raadsel.
Een oude }:O dus.

[ Voor 4% gewijzigd door Jimster op 07-03-2004 02:20 ]

• robutt
  • Laatst online: 24-08 19:50
Voor Jimsterr:

Kan wel oud topic zijn, maar deze oplossing zocht ik ook even!

DANK!!!

Het werkt!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Jimsterrr: ik zelf kan het alleen maar goed vinden als ook oude problemen worden opgelost (zoalng het natuurlijk heet serieuze kick is), daar wordt de GoT-search weer iets beter van. Zie ook robutt :P

Als dan niemand die niets ontopic heeft te melden reageert, zakt het vanzelf weer weg en alleen topicreport gebruiken ipv ook reageren werkt dan beter ;)
Maar goed, dit zakt dus wel weer weg als er geen ontopic reacties meer zijn, al ga ik hier graag een disucssie over aan in Lieve Adjes of per e-mail :)

wajang: thanks & welkom op GoT :*

[ Voor 17% gewijzigd door F_J_K op 11-03-2004 16:41 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1