Ik heb linux, maar ik ken nog wat mensen die windows hebben en ik zou daar graag een voice chat mee hebben, nu vroeg ik me af kan dat wel, ik heb lopen zoeken maar niks gevonden weten jullie misschien iets?
Jawel, dat kan bijvoorbeeld met Linphone (retarded Fransen die de pagina default in Frans hebben...check die URL!)
Ik weet niet of dat samenwerkt met MSN voice chat, maar ik heb wel via Linphone gecommuniceerd met iemand anders (ook Linphone). Volgens mij gebruikt dat standaard-protocollen, en moet het dus in principe kunnen.
Probeer het 'es
Overigens: eigenlijk is dit een app-request, kun je zelf ook uitzoeken.
Maar vooruit, dit onderwerp is vrij 'nieuw', en ik wil wedden dat je nog wel problemen tegen komt voor het werkt (laat ook ff weten als het gewoon goed werkt btw.!).
Mits deze thread niet verzand in een laag niveau helpdesk-gesprek om het aan de praat te krijgen, blijft 'ie open.
Mensen nog andere suggesties of werkende oplossingen?
Ik weet niet of dat samenwerkt met MSN voice chat, maar ik heb wel via Linphone gecommuniceerd met iemand anders (ook Linphone). Volgens mij gebruikt dat standaard-protocollen, en moet het dus in principe kunnen.
Probeer het 'es
Overigens: eigenlijk is dit een app-request, kun je zelf ook uitzoeken.
Maar vooruit, dit onderwerp is vrij 'nieuw', en ik wil wedden dat je nog wel problemen tegen komt voor het werkt (laat ook ff weten als het gewoon goed werkt btw.!).
Mits deze thread niet verzand in een laag niveau helpdesk-gesprek om het aan de praat te krijgen, blijft 'ie open.
Mensen nog andere suggesties of werkende oplossingen?
[ Voor 37% gewijzigd door Wilke op 14-12-2002 18:33 ]
Als ik het probeer te installeren krijg ik de volgende foutmelding:
http://members.chello.nl/k.huis/desktop
Ik heb linux pas net maar hier vat ik niks van (weet het ben n00b)
http://members.chello.nl/k.huis/desktop
Ik heb linux pas net maar hier vat ik niks van (weet het ben n00b)
Verwijderd
Begin dan eens met het lezen van [rml]-=[ Nieuw in NOS? Eerst dit lezen! GEEN HELPDESK! ]=-[/rml] voordat je weer een topic opent. Onderin staan links naar documentatie van distributies. Deze vraag is wel erg basic, bovendien is je topicstart matig.
Deze gaat op slot.
Deze gaat op slot.
Dit topic is gesloten.
![]()