Toon posts:

Niet al mijn blocks zijn op geteld bij mijn stats

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik spaarde voor de megaflush, met de proxy van wildhagen daar heb ik ongeveer 4500 block staan, maar bij mijn stats (http://stats.distributed.net/rc5-64/psummary.php3?id=285732) zijn er maar 3838 bloxk bij op geteld. Ik heb altijd mij buff-in stamp vol zitten dus mij koetjes grazen nooit random buffers.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Semsite: welkom bij da club... d.net heeft niet alle blocks geteld, daarom zal ik deze maandag alsnog één keer flushen.

Met een beetje mazzel krijg je er morgen weer wel wat blokjes bij !

Dat jij niet at random hebt gegrazen zegt op zoch niks, want als iemand anders dat blokje al at random heeft gedaan telt-ie bij jou uiteraard niet meer.

Virussen? Scan ze hier!

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

wildhagen,
ik heb 13.000 te veel gekregen!
zijn die misschien van jou >:)

Join TeamBVD!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Uhm, nee dat lijkt me sterk ;)

Hoe dat kan weet ik niet...

hehe

Virussen? Scan ze hier!

• RemCOW
  • Laatst online: 07:13
Ik mis er ook een stuk of 2500 :'(

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

ikke vlg mij ong. 10K
D'r zat wel wat random bij, maar niet zoveel...

:) maandag weer een topdag :)

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• redwing
  • Laatst online: 18:31
De random blokjes zitten in een gebied die alleen gebruikt wordt voor de random blokjes, het kan dus niet zo zijn dat iemand random al een blokjes van jou heeft gekraakt die jij netjes bij distributed hebt gefetched. Dat is ten minste wat ze bij distributed zetten, als je dus geen random blokjes hebt gedaan, en ze niet te oud zijn zouden ze toch echt allemaal moeten tellen.

[removed]

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Snelle update : allemaal ff geduld, komt allemaal in orde !

I Love You !

Zo, ik ga weer ff virussen killen

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Ik weet al dat wildhagen nog een keer gaat flushen en vind het gewoon jammer dat dnet ze niet allemaal geteld heeft maar ff ter info:
dnet heeft van mij maar 135K blokken geteld terwijl dat er ruim 185K zouden moeten zijn... 50K niet geteld dus :( Ik sta nu 6e in de top 100 yesterday en dat had 3e kunnen zijn, boehoehoe! Naja ik overleef het wel ;)

Verwijderd

Topicstarter
oke wildhagen dan is dat weer duidelijk, Dus ik kan nu gewoon op jouw proxy door blijven flushen zodat ik maandag ook nog een redelijke dag hebt?

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ja, idd.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

7000 ipv 9700 . :( :( Maar ach wie weet wat er nog komt . :) :)

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Godverde... Ik had bij wildhagen 40000 blokjes staan en ik heb er 29000 gekregen. Nu heb ik geen PR gehaald, slechts 93% van mijn oude record... :'(
Hoe kan dit nou en waarom en en en en????
Klote d.net... :(

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Ik denk dat Wildhagen ze gevonden heeft . Vandaag had ik er teveel namelijk . :) :)

• Gregoor
  • Laatst online: 08-05 10:56
Hij heeft er inderdaad vandaag nog wat bijgeflusht ja, als ik het goed begrepen had ja, omdat hij gisteren kennelijk niet alles had gedaan.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hmm, nee hoor, ik heb gisteren niet alles nog een keer geflushed... maar op een of andere manier blijken ze nu wel geteld te zijn... strange... nou ja, ze zijn er en da's het belangrijkste...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
He ik heb der rest er bij gekregen dus geloof dat ik nu al mijn blocks binnen heb.

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

20K Gevonden!!!

Kweet niet wat je gedaan hebt wildhagen,
maar doe 't nog es :) :) :)

Alle blokjes zijn terecht (bij mij) !

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

Pagina: 1