Toon posts:

AMD AM760MPX Chipset Drivers...

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen!

weet iemand hoe de AMD AM760MPX heten, en welke de beste zijn, me mobo is de ASUS A7M266-D.

In deze sector ben ik niet echt bekend, het is meer eerste AMD chipset bestuurde bak, dus ja.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

wat wil je nu precies weten :?
echt duidelijk is het niet :(

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

:?
weet iemand hoe de AMD AM760MPX heten
Wat bedoel je, de AMD 760 MPX is een chipset. Een chipset bestaat uit een North- (in dit geval AMD 762) en Southbridge (AMD 768). De Northbridge verzorgt de communicatie tussen CPU en geheugen, VGA, etc. De soutbridge verzorgt de communicatie met de PCI bus, IDE controllers, etc
welke de beste zijn
Bedoel je welk moederbord "het beste" is dat gebaseerd is op een AMD 760mpx chipset. Kijk hier eens: nieuws: AMD 760 MPX moederborden roundup

Oh ja, over het algemeen heb je geen chipset drivers nodig. Die zitten ingebakken in Windows (Windows 2K, Windows XP). Als je Windows 95 wilt installeren, of een willekeurig oud besturingssysteem, dan moet je hier ff kijken: http://www.amd.com/us-en/...,,30_182_871_2336,00.html

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2002 18:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
Tja ik bedoelde de dit : Wat zijn de beste AMD AM760MPX Drivers, en waar kan ik die vinden?

Het spijt me voor het ongemak . Ik moet zelfs zeggen dat ik erg brak :r typt de laatste tijd.

Mijn Excusses,

Gold_Leader. :/

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Wat dacht je van de AMD site: hoe verassend 8)7 ;)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.