Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
Zal eens het eea opzoeken....
http://www.msi.com.tw/pro...0&NAME=Latest%20Slim%20PC
[ Voor 35% gewijzigd door Frankie02 op 14-12-2002 17:21 ]
[ Voor 50% gewijzigd door Gianni Rombios op 14-12-2002 17:32 ]
Maar deze hebben geen TV-outFrankie02 schreef op 14 december 2002 @ 17:18:
MSI heeft er een leuke, alleen zitten ze ook in een standaard MSI kastje.
Zal eens het eea opzoeken....
http://www.msi.com.tw/pro...0&NAME=Latest%20Slim%20PC
[ Voor 56% gewijzigd door Aike op 14-12-2002 18:40 ]
Ja, maar P3 is niet cheap in vergelijkin met AMD XP processors. Dus liever een AMD bordje.Frankie02 schreef op 14 december 2002 @ 19:02:
http://www.msi.com.tw/pro....php?UID=66&MODEL=MS-6215
Deze (pentium 3) wel bijv.........
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Dat is wel een oplossing, maar niet wat we zoeken. Gewoon een mircoATX met die tv-out op het bord. Veel makkelijker en beperkt je ook niet in de keuze van een kast.Kippenijzer schreef op 15 December 2002 @ 00:12:
Wil niet lullig doen, maar als je even zoekt zijn er voldoende Low Profile GF MX jes te vinden die er gewoon in zouden passen (En nee, ik weet niet welken, want ik ben ze enkel regelmatig tegengekomen in pc's van kennissen, en ga dan niet kijken welk merk / type het is. Iig is een tijdje de std. mx400 van Norrod een low profile geweest (met tv-out jah...) )
Mijn italiaans is niet best maar op pagina 2 hebben ze het over de tv-out..maar op de foto staat ie niet
Linkje 2 (oeps, is flex atx)
Zoals je ziet niet de meest opwindende moederbord makers....
en oh ja..over de aopen a340... die voeding die erin zit is NIET geschikt voor AMD moederborden..tsss
ik ben zelf trouwens nog op zoek naar een mini-itx moederbord met socket A.... krijg hier echter geen bevredigende antwoorden...
[ Voor 46% gewijzigd door Alientrader op 15-12-2002 02:34 ]
Slotenmaker in Rotterdam | Slotenmaker in heel Nederland | Slotenmaker in Den Haag
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Hmmz, ze hebben het er wel over, maar of ze nou bedoelen dat het ontbreekt of dat het erop zitAlientrader schreef op 15 December 2002 @ 02:08:
Linkje 1 Reviewtje
Mijn italiaans is niet best maar op pagina 2 hebben ze het over de tv-out..maar op de foto staat ie niet![]()
Linkje 2 (oeps, is flex atx)
Zoals je ziet niet de meest opwindende moederbord makers....
en oh ja..over de aopen a340... die voeding die erin zit is NIET geschikt voor AMD moederborden..tsss
ik ben zelf trouwens nog op zoek naar een
mini-itx moederbord met socket A.... krijg hier echter geen bevredigende antwoorden...
Die FlexATX is voor intel, liever niet want dan wordt het weer duur
Hoe weet je dat die Aopen niet geschikt is voor AMD mobo's ?
ITX bordjes voor AMD heb ik nog nooit gezien, misschien dat je het eens op www.mini-at.com na kunt vragen ? ze hebben vast wel een forum.
Das wel erg simpel opgelost, het 1e bordje komt uit 1999, aangezien we bijna in 2004 zitten heeft dat weinig nut
Als ik mij niet vergis is de Tusl2-m een gewoon ATX bord ? Irritant dat de meeste searches door de -m dingen met een m gaan weglatenTLRnZ schreef op 15 december 2002 @ 12:46:
mijn tusl2-m heeft een slotje voor een tv-out module die je erbij kunt bestellen
2003Lord of the Pentium schreef op 15 December 2002 @ 14:04:
aangezien we bijna in 2004 zitten heeft dat weinig nut
Oeps
Maar AlienTrader, waarom zouden die Aopen A340 kasten een voeding hebben die niet geschikt is voor AMD mobo's ?
Bij Alternate hebben ze de MS-6390LEL KM266 (zal wel dezelfde zijn als de 6390-060) voor €79. Niet duur dus
bordjes werden alleen niet los geleverd kreeg ik het idee.
Flex ATX past ook in een MiniATX kast hoor (tenminste, heb zelf een Gigabyte FlexATX die in een miniATX kast zit). Had geeneens een hamer nodig
Das nogal logisch zie de gek, FlexATX is kleinerTerw_Dan schreef op 15 December 2002 @ 19:46:
Ik had een Abit WF22L, die ook de mogelijkheid had tot onboard TV-out.
bordjes werden alleen niet los geleverd kreeg ik het idee.
[...]
Flex ATX past ook in een MiniATX kast hoor (tenminste, heb zelf een Gigabyte FlexATX die in een miniATX kast zit). Had geeneens een hamer nodig
maar linkje 2 geeft in de PW:
Maar ik heb liever een AMD bordje, als ik mag kiezenTot mijn grote spijt moet ik van de database-server mededelen dat er geen resultaten werden gevonden
maar ik zou voor het msi bordje van €80 bij alternate gaan, lijkt mij overigens ook een leuke upgrade voor mijn micro-atx systeempje mocht ik deze tenminste houde
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
En dat noemt zich Lord of the PENTIUM ?Lord of the Pentium schreef op 14 december 2002 @ 19:20:
[...]
Ja, maar P3 is niet cheap in vergelijkin met AMD XP processors. Dus liever een AMD bordje.
Hier een paar plaatjes.
[ Voor 3% gewijzigd door XorArch op 15-12-2002 20:57 ]
Jaaah, schitterend ! Precies zoals ik het in gedachten hadXor'Arch schreef op 15 december 2002 @ 20:56:
Ja zo'n onboard tv-out is wel leuk maar de kwaliteit laat meestal veel te wensen over, zelf heb ik een M-ATX board met 6 chanel sound onboard (low profile 6 kanaals geluidskaarten zijn echt niet te vinden) en een Gigabyte radeon 7000 met TV-out (low profile) gekocht dit zit in een A-open H340 kastje en voldoet prima als DVD, Divx en MP3 bak.
Hier een paar plaatjes.
[afbeelding]
[afbeelding]
@DCBJ, tsja 3 jaar terug had ik de eerste P3 (gewonnen bij PCM) en toen was het stoer..... Ik wilde een nickchange aanvragen maar heb geen idee wat het zou moeten worden
[ Voor 11% gewijzigd door Aike op 15-12-2002 21:03 ]
Er zit een 1300Mhz .13 celeron in (meer als voldoende voor wat hij moet doen) met standaard intel koeling. Dit maakt niet al te veel herrie en na een uur of 10 achter elkaar divx/DVD kijken zit de temperatuur rond de 55 graden, wat voor zo'n kleine kast acceptabel is, ik heb al een tijdje gezocht naar een betere stillere koeler maar vanwege de hoogte van de kast valt dat niet mee.Lord of the Pentium schreef op 15 December 2002 @ 21:01:
[...]
Jaaah, schitterend ! Precies zoals ik het in gedachten hadMaar is die kwaliteit van die TVout echt zo slecht ? En hoe zit het bij jou met koeling en herrie ? Op de foto staat een doos van Chaintech, maar er zit een Gigabyte mobo in ?
@DCBJ, tsja 3 jaar terug had ik de eerste P3 (gewonnen bij PCM) en toen was het stoer..... Ik wilde een nickchange aanvragen maar heb geen idee wat het zou moeten worden
Klinkt goed, maar staat niet in de PW en Google vindt er ook niks op.....
In de PW idd niet, maar Google vindt genoeg... bv dit linkje waar je online kan bestellenLord of the Pentium schreef op 15 december 2002 @ 21:14:
[...]
Klinkt goed, maar staat niet in de PW en Google vindt er ook niks op.....
Het linkje uit de originele news topic is VEEL goedkoper hoor (77$95)
Een review: http://www.socketa.com/reviews/chipsets/ati/a3/index.shtml
FIC is in Duitsland overigens wel redelijk goed te krijgen.
[ Voor 34% gewijzigd door Gianni Rombios op 15-12-2002 21:48 ]
keiharde link hier die aantoont dat er ook in dit Athlon/Duron moederbordje een geintegreerde tv-out zit
Slotenmaker in Rotterdam | Slotenmaker in heel Nederland | Slotenmaker in Den Haag
Mainboard FS40 ist nur in Verbindung mit XPC SS40G erhältlichAlientrader schreef op 16 December 2002 @ 03:18:
we hebben deze nog in de aanbieding een flex atx moederbord 25x18 cm
keiharde link hier die aantoont dat er ook in dit Athlon/Duron moederbordje een geintegreerde tv-out zit
en ik wil geen shuttle
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d