Tijdens spel computer in standby

Pagina: 1
Acties:

• mradem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024
Ik heb winxp prof ned editie en als ik soldiers of fortune online wilt spelen valt hij meestal wel 1 keer op een avond opeens op standby. Moet dan op wake-up drukken om hem weer actief te maken. Enkelt geeft het spel dan wel weer een error waardoor ik sof opnieuw moet opstarten. Erg irritant dus vooral tijdens een clan battle. Ik heb SP1 er ook op geinstalleerd maar dat verhelpt het niet. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen.

Verwijderd

kan aan vanalles liggen, maar heb je energiebeheer echt nodig? anders zou ik dat gewoon uitschakelen, dan kan je pc ook niet meer in de standby schieten...

Verwijderd

inderdaad vaag, is het altijd op vaste tijd stippen. dus bijv. na 30 min gamen?

edit:
Gebeurt het bij 1 spel, of bij meerdere spellen?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2002 17:05 ]

Verwijderd

controleer je processortemperatuur eens.. lijkt erop of die te hoog wordt en je bios daar een beveiliging voor heeft (door hem standby te zetten)

• mradem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024
of het na precies een aantal minuten is heb ik eigenlijk niet echt op gelet maar de temperatuur van mijn computer is normaal. Met 98 had ik hier eigenlijk geen last van dat ik me kan herinneren. Maar zal eens in me bios kijken of ik daar wat geks zie.

En om eerlijk te zijn speel ik enkelt dit spel online en verder staat er momenteel niks anders op. Dus weet niet of het bij meerdere is.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Heb je dat toevallig net als je een screenshot wilt maken? :+
Dat heb ik ook wel eens, daarboven zitten namelijk van die power knoppen, en dan druk ik zo snel onder een game wel eens perongelijk op 'Shut down'. Uiterst irritant :+

Maargoed, dan zul je dat vast wel weten ;)
Disable in ieder geval je screensaver, en daar al die meuk waardoor je systeem op standby kan gaan.
Als dat niet werkt.. tja, probeer dan toch de standaard dingen zoals andere (video)drivers e.d. maar eens, alhoewel het me daar niet aan zal liggen lijkt me :?

🌞🍃

Pagina: 1