Naar aanleiding van deze post van meneer Courage
G4 Ti4200, rare beeld naar reset.
Zal ik mijn post nog eens geven.
Hi,
Ik vroeg me af of jullie mij kunnen helpen, ik heb 5 maanden terug een
Gainward G4 Ti 4200 64mb gekocht.
Maar nu als ik een spel speel gaat het beeld op een gegeven moment hangen en je ziet allemaal van die 'disorderd' pixels. Als je dan op de reset knop druk dan zie je nog niets.
Pas nadat ik de power knop heb ingedrukt en de pc weer heb opgestart doet het beeld weer normaal.
Ik heb diverse drivers van Via chipset en nVidia al probeerd.
De Directx heb ik ook al goed ingesteld, de ATA133 drivers zijn ook in orde, en ik zou dit hier niet posten als ik niet alles in mijn macht staande al probeerd heb Courage dus laat mensen graag hierop reageren die wel willen antwoorden en zet dit niet opslot.
Hier op deze foto is te zien hoe Windows eruit ziet als ik de reset knop indruk:

Kan iemand mij vertellen hoe dit komt?
Ik heb hem maar 1 keer ge oc't om te zien wat voor verschill het maakt, maar dat was het al.
Zou het toch door dat 1 keer oc'en komen??
HELP plz.
Mijn systeem:
Asus A7v333
512DDR (2700) Samsung
AMD XP 1800+
Maxtor 80 giga ATA133
SBLive!
23" Monitor (Macom)
G4 Ti4200, rare beeld naar reset.
Zal ik mijn post nog eens geven.
Hi,
Ik vroeg me af of jullie mij kunnen helpen, ik heb 5 maanden terug een
Gainward G4 Ti 4200 64mb gekocht.
Maar nu als ik een spel speel gaat het beeld op een gegeven moment hangen en je ziet allemaal van die 'disorderd' pixels. Als je dan op de reset knop druk dan zie je nog niets.
Pas nadat ik de power knop heb ingedrukt en de pc weer heb opgestart doet het beeld weer normaal.
Ik heb diverse drivers van Via chipset en nVidia al probeerd.
De Directx heb ik ook al goed ingesteld, de ATA133 drivers zijn ook in orde, en ik zou dit hier niet posten als ik niet alles in mijn macht staande al probeerd heb Courage dus laat mensen graag hierop reageren die wel willen antwoorden en zet dit niet opslot.
Hier op deze foto is te zien hoe Windows eruit ziet als ik de reset knop indruk:

Kan iemand mij vertellen hoe dit komt?
Ik heb hem maar 1 keer ge oc't om te zien wat voor verschill het maakt, maar dat was het al.
Zou het toch door dat 1 keer oc'en komen??
HELP plz.
Mijn systeem:
Asus A7v333
512DDR (2700) Samsung
AMD XP 1800+
Maxtor 80 giga ATA133
SBLive!
23" Monitor (Macom)