Toon posts:

Dell goede keus?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam net bij DELL terecht en vond daar een systeem welke volgens MIJ niet slecht is voor de gebruiker die een computer zo uit de doos wil gebruikken (mijn zwager) maar toch goede prestaties wil.

Ze leveren zelfs de ati9700 (niet de pro).

Zie ik iets over het hoofd. Ik heb m nl laten bestellen :)

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-06 23:37

Gé Brander

MS SQL Server

Nee

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-07 00:01
Uiteraard geef ik zelf de voorkeur aan zelfbouw, maar voor iemand die daar geen behoefte aan heeft is Dell imo een goede keus, het is de enige "pre-build" die ik zelf zou overwegen.

Mijn fotografie en videografie

Verwijderd

Nee hoor, dell levert uitstekende producten. Ik ben zelf ook een tevreden gebruiker (meer m'n pa eigenlijk ;) ). Het enige bij Dell is dat je betaald voor de kwaliteit, maar als geld geen rol speelt is het een uitstekende keus.

Je kan trouwens beter je topic titel veranderen in "Dell goede keus??" want je hebt er toch geen problemen mee?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2002 16:25 ]

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

wat zijn de verdere specs?

als je iets wilt hebben dat meteen uit de doos werkt, zou ik inderdaad een Dell, Compaq, HP of Packard Bell kopen.
dus op dat punt zit je iig niet fout.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
vond ik dus ook. Hij is niet het type die zijn kast gaat openschroeven maar wil even geen gezeur meer van zijn zoontje dat de pc het niet doet met games.

Dus heb ik m de 8250 laten bestellen met 512 Mb rdram 1066, en een ati 9700 ( niet de pro). met een intel (ze hebben niet anders) 2.6 Ghz.

Volgens mij een goed systeem. Bij informatique kwam ik een stuk duurder uit voor hetzelfde systeem.

:Y)

Verwijderd

dell maakt goeie systemen . maar er werken dan ook alleen maar dell producten op . hun hebben het hele systeem een beetjes aangepast aan dell. op de meeste bijgeleverde software staat dell en zo. ik ken iemand en die heeft de dell demension 220 en daar werkt nog niet eens een logitech toetsenbord op. maar de systemen zijn wel uiterst verzorgt en alles in de kast is supernetjes weggewerkt. om de geforce 256 van die d 220 zat ook een mooi zwart hoesje in de kast.

Verwijderd

Topicstarter
dat zou niet zo mooi zijn, want hij heeft al een logitech draadloos toetsenbord die hij wel wil gaan gebruiken.

mmm...... Weet je dat zeker???? Toetsenbord aansluitingen zijn toch universeel|???? Die gaat trouwens toch op z'n USB hub. Dat moet toch gaan werken???

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

k7of9 schreef op 14 December 2002 @ 16:18:
Uiteraard geef ik zelf de voorkeur aan zelfbouw, maar voor iemand die daar geen behoefte aan heeft is Dell imo een goede keus, het is de enige "pre-build" die ik zelf zou overwegen.
wat dacht je van alienware? :)
dat zou ik ZEKER wel overwegen, hoor :)
Nja, dat niet, ik bouw veel liever zelf, maar t ziet er wel mooi uit en je kan er ook wel een heel snel en stabiel systeempje krijgen (waar je een bank voor moet beroven, maarja :D)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Verwijderd schreef op 14 December 2002 @ 16:26:
dat zou niet zo mooi zijn, want hij heeft al een logitech draadloos toetsenbord die hij wel wil gaan gebruiken.

mmm...... Weet je dat zeker???? Toetsenbord aansluitingen zijn toch universeel|???? Die gaat trouwens toch op z'n USB hub. Dat moet toch gaan werken???
ik denk dat Gamepad een beetje overdrijft om zijn punt duidelijk te maken.
het is idd wal zo dat bepaalde hardware niet lekker of helemaal niet zullen werken, maar dat is met bijna alle Prebuild merken zo.
bijvoorbeeld een Realtek NIC werkt niet lekker, maar druk er een 3Com in en het werkt perfect.

en van dat toetsenbord: denk dat dat wel werkt hoor.
vooral als het USB is, want als dat aangepast is, zou geen enkel stuk USB hardware werken, en ik denk niet dat dat zo lekker zou zijn voor de reputatie van Dell.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

k7of9 schreef op 14 December 2002 @ 16:18:
het is de enige "pre-build" die ik zelf zou overwegen.
check!

Heb er veel van binnen en buiten gezien en zeker de laatste jaren zijn het echt prima machines. Netjes afgewerkt en prima uit te breiden.

Ik dacht trouwens dat Dell gebruikt maakt van Intel moederborden. Dat andere hardware niet zou werken is IMHO zwaar overtrokken. Zelfs de meest lastige ouwe Compaqs slikken bijna alle hardware m.u.v. bepaalde geheugen reepjes.

[ Voor 29% gewijzigd door GA!S op 14-12-2002 16:34 ]

de betaler vervuilt

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 20:08

job

Verwijderd schreef op 14 December 2002 @ 16:23:
dell maakt goeie systemen . maar er werken dan ook alleen maar dell producten op . hun hebben het hele systeem een beetjes aangepast aan dell. op de meeste bijgeleverde software staat dell en zo. ik ken iemand en die heeft de dell demension 220 en daar werkt nog niet eens een logitech toetsenbord op.
formateren die handel.
en zelf windows installeren.
ze hebben gewoon standaard hardware, dus drivers vinden is niet het probleem
(wat je bij compaq en packerd bell wel hebt).

maar het valt wel mee met die software.
er staan wat extra dingen op geinstalleerd die zo zijn te verwijderen.
windows is exact dezelfde windows als normaal.
alleen zijn er op sommige plekken wat logo's in gepropt.
en compatibiliteits problemen heb ik nog niet meegemaakt met dell machines.

een goed bedrijf. goede pc's
niet de goedkoopste, maar ook niet de duurste.

Verwijderd

Dell machines zijn erg goed tegenwoordig, wij hebben er thuis 4 staan en ze zijn allemaal erg makkelijk om te bouwen en als je problemen hebt (videokaart kappot ofzo staat support volgende dag al op de stoep met nieuwe kaart om de boel te vervangen) dus erg goede service erbij imho

Verwijderd

Topicstarter
OK OK OK Ik ben al weer een beetje rustig.

Ik ben de zogenaamde PC-guru van de fam (in het land van blinden is de man met één oog koning) en ik zou het lullig vinden als het dan meteen niet werkt. Kost geld zat nl. vind ik. (8>

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:13
Dell maakt goed spul. Enige waar ze enorm mee zuigen waren de proprietary voedingen hoewel dat nu gelukkig voorbij is geloof ik met de recentere dozen (voorheen gebruikten ze standaard ATX connectors maar met een andere pin indeling :/ ). Iig heeft dit imo weinig met PMG te maken, OEM dozen. Als je er toch vragen over hebt (b.v. iets over USB) kun je beter in OH zijn :) Move PMG -> OH dus :P

[ Voor 4% gewijzigd door Abbadon op 14-12-2002 16:43 ]

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Ik heb 2 weken geleden een Dell (Laptop) besteld. Gisteren zou hij arriveren. Maar hij was er niet. Niet zo netjes. Dell besteedt dat uit aan WW-I. Bereiken kan je die mensen niet, dus ik heb geen idee wanneer hij nu komt. En ik was gisteren al speciaal thuisgebleven.

Maar de prijzen bij Dell zijn iig goed.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 20:08

job

Verwijderd schreef op 14 december 2002 @ 16:34:
OK OK OK Ik ben al weer een beetje rustig.

Ik ben de zogenaamde PC-guru van de fam (in het land van blinden is de man met één oog koning) en ik zou het lullig vinden als het dan meteen niet werkt. Kost geld zat nl. vind ik. (8>
doet het prima
aansluiten dat ding.

powerknop indrukken en hij werkt meteen.

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:34

Killjoy

Klingon lawn products

Wij hebben een PC-prive regeling lopen bij Dell. De berichten die ik hoor over de service, levertijd en de telefonische afhandeling van vragen en klachten zijn nogal wisselend. Ik kan dus niet onverdeeld positief zijn over Dell.

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Pagina: 1