Toon posts:

Rare zwarte strepen...

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zet mn monitor vanochtend aan en ik zie alle maal rare brede (en minder brede) horizontale strepen over mijn monitor lopen (voor het eerst) ik denk driver zal wel niet meer helemaal goed werken , ik zet de pc uurtje uit en hoop dat et weer beter wordt...

maar na een uur zelde probleem, heeft dit te maken met de videokaart (standaard dingetje van mycom) of is de monitor fe700 op weg naar zijn laatste rustplaats?!

• jaKKer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:52

jaKKer

liev ;x She's on Fire

Stekkers nagekeken andere monitor geprobeer jou monitor op een andere pc?

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05-2025

notsonewbie

...---...---...---

Met tv-out gespeelt of bureaubladen en see-through opties bij instellingen en slepen?

ff opnieuw driver erop, standaar PnP monitor aanwijzen, 16 bit, 800x600 res.

vertel het dan nog eens.

Oh ja, die strepen, lopen die of staan ze stil.
M.a.w. is er beeld op de plek waar even er voor een zwarte balk stond?

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Verwijderd

is het softwarematig of hardwarematig? Maak anders es een screenshot. Als wij het ookz ien is het softwarematig. Anders heb je een kapotte monitor of is er iets met de kabel.

Verwijderd

Heb je een Digi cam, maak ff een pic.
Maar anders
Drivers
Stekker
Beelkanon naar de ratsmode?

Verwijderd

Topicstarter
de strepen op t scherm scrollen mee heb ik inmiddels gezien, dwz dat op iedere regel waar text staat of het logo van tweakers er over de hele breedte een streep staat, het lijkt me dus dat het niet aan de monitor ligt, maar aan de videokaart, zal ff een screenshot posten... komt er aan

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik zie hier helemaal niets van zwarte strepen op die screenshot hoor, maar als je zegt dat de strepen meescrollen zal de monitor idd waarschijnlijk wel ok zijn. Heb je niet ergens een oude monitor staan waarmee je even kan testen voor de zekerheid? En hetzelfde geld voor de videokaart, kan je niet even ergens een kaartje lenen en daarmee testen?

• pc_wracker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-08 22:16
ik zie inderdaad ook geen zwarte strepen. Ligt het dan toch aan jou monitor :?

Verwijderd

Ik zie ze wel degelijk, vooral bij de tekst is het wat vaag enzo.

• Pollewob
  • Niet online
Ik denk eerder dat dat te maken heeft met de .jpg compressie :)

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:36
Net onder henk zie je de streep, maar als je een screenshot van het probleem kan maken is het denk ik niet je monitor maar eerder je display kaart.

• OverSoft
  • Laatst online: 10-08 00:09
gooi er nou eerst maar eens een nieuwe driver op van de vidkaart voordat je weer onnodig veel geld gaat uitgeven, ik weet bijna zeker dat er nix stuk is, en dat het gewoon de driver is

• Pollewob
  • Niet online
Graham schreef op 15 december 2002 @ 15:23:
Net onder henk zie je de streep, maar als je een screenshot van het probleem kan maken is het denk ik niet je monitor maar eerder je display kaart.

Die streep staat er onder elke Henk.. kijk maar eens goed bovenaan dit topic :)

[ Voor 64% gewijzigd door Pollewob op 15-12-2002 15:25 ]

Verwijderd

Pollewob schreef op 15 december 2002 @ 15:21:
Ik denk eerder dat dat te maken heeft met de .jpg compressie :)
Je hebt gelijk :)

Dan is het denk ik de monitor, kun je de monitor eens testen op een andere pc?

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:36
Pollewob schreef op 15 december 2002 @ 15:24:

[...]

Die streep staat er onder elke Henk.. kijk maar eens goed bovenaan dit topic :)
Jah dat zijn de dunne streepjes maar er staat in die pic echt wel wat dikkere strepen of ik moet m'n B) effe op zetten ;)

Slechte kwaliteit zekers O-)

[ Voor 12% gewijzigd door Graham op 15-12-2002 17:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
om mijn monitor zie ik voor iedere regel txt uit de post een zwarte streep (60% transparant) die even dik is als de regel txt en aan de linker en rechterzijde van de txt loopt tot t uiteinde vd monitor
Pagina: 1