Toon posts:

WIN XP netwerkinstellingen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleem,

Mijn netwerkinstellingen van XP kloppen niet (althans dat vermoed ik) vroeger had ik op deze pc winME en toen was mn internetverbinding aanzienlijk veel sneller.

ik heb vanochtend al een andere netwerkkaart geinstalleerd (eerst 3com nu een Realtek) maar de internetverbinding blijft bagger, (ik kom niet boven de 3,5 kb/s uit).

Ik heb echter het idee, dat er iets aan mn instellingen veranderd moet worden, als ik nl. begin met downloaden dan gaat t supersnel, alleen begint dat na 4 seconden af te nemen, tot ie bijna stilstaat.

Heeft iemand een idee waar t aan kan liggen?

ps. t ligt niet aan de hardware, hij heeft t voorheen nl. altijd goed gedaan.

Thnx
totalwoot

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
WOS --> NT

Verwijderd

Topicstarter
??? (in het nederlands?)

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Je topic is verplaatst van Windows Operating Systems naar Network Troubleshooting.

Wat voor internetverbinding heb je, gewoon 56k6 modem?

[ Voor 27% gewijzigd door Gianni Rombios op 14-12-2002 16:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
nee kabel (chello, en ik weet dat die best langzaam kan zijn, maar zo traag als ie nu is is ie echt nog nooit geweest)

Verwijderd

stop die 3com eens terug ipv realtek en kijk of het dan sneller gaat
heb je de software goed geinstalleerd?
kan trouwens ook aan chello liggen dat er teveel mensen op 1 lijntje zit

Verwijderd

Topicstarter
ik heb die 3com er juist uitgehaald, omdat ie zo ontzettend langzaam was, maargoed, kzal t wel ff proberen..

en t kan aan chello liggen, maar is t dan niet heel erg toevallig, dat ie t bijna een jaar prima doet, en net als ik een ander besturingssysteem erop installeer dat t dan net fout gaat (kheb dit probleem al een week).

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
check even op www.speedguide.net
de tcp analyzer en optimizer (midden op de pagina bovenin)
Pagina: 1