Een aantal weken geleden hadden we hier de discussie waarom girotel niet meer op non-windows systemen werkt, Het ging hier om het bevestigen met de TAN van betaalopdrachten wat afhankelijk was van een windows-only component. (Ik geloof dat dat een workaround was voor de gebrekkige beveiliging van InternetExplorer en SSL).
Ik had toen een mail gestuurd en tot op heden nog geen reactie erop ontvangen, lekkere stijl daar. Het kan ze blijkbaar geen zak schelen of de klanten gebruik kunnen maken van hun girotel of niet. Ik wou hierbij graag de discussie weer openen.
Wat kunnen we eraan doen?
Wie heeft er al reactie gekregen? (Er waren iirc een aantal mensen die gemaild hadden met een klacht.)
Ik heb zojuist het volgende mailtje verstuurd:
Dus ook nog mijn vraag:
Bij welke bank werkt internet bankieren onder linux vlekkeloos?
(Ik heb een tijdje geleden rabo-gebankiert onder het account van me vriendin, maar daar zaten blijkbaar ook wat javascript foutjes in die het geheel onbruikbaar maakten, is dat inmiddels verholpen? Hoe staat het met ABN enz.?)
Ik had toen een mail gestuurd en tot op heden nog geen reactie erop ontvangen, lekkere stijl daar. Het kan ze blijkbaar geen zak schelen of de klanten gebruik kunnen maken van hun girotel of niet. Ik wou hierbij graag de discussie weer openen.
Wat kunnen we eraan doen?
Wie heeft er al reactie gekregen? (Er waren iirc een aantal mensen die gemaild hadden met een klacht.)
Ik heb zojuist het volgende mailtje verstuurd:
Ben benieuwd of en zo ja wanneer ik een keer reactie van ze krijg. Anders stap ik over en hoop dat het bij andere banken beter is.Ik had een aantal weken geleden een email gestuurd waarin ik vroeg hoe de situatie met betrekking tot browser compatibiliteit in Linux, vooral voor mozilla staat. Hierop heb ik helaas nog geen antwoord gekregen. Dit is in mijn ogen niet bepaald de klantenservice die ik verwacht. Ik overweeg daarom ook over te stappen naar een andere bank. Desalniettemin zou ik graag alsnog antwoord op mijn vraag willen krijgen. Zijn er plannen om de girotel website weer toegankelijk te maken voor niet windows gebruikers? Hartelijk dank voor uw antwoord. Ik hoop dat ik dit keer wel een reactie krijg. Zo niet heb ik het idee dat het de postbank weinig kan schelen of de klanten gebruik kunnen maken van de diensten waar ze nota bene voor betalen. Reden genoeg om over te stappen naar de concurrentie.
Dus ook nog mijn vraag:
Bij welke bank werkt internet bankieren onder linux vlekkeloos?
(Ik heb een tijdje geleden rabo-gebankiert onder het account van me vriendin, maar daar zaten blijkbaar ook wat javascript foutjes in die het geheel onbruikbaar maakten, is dat inmiddels verholpen? Hoe staat het met ABN enz.?)
Everyone complains of his memory, no one of his judgement.