"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."
Verwijderd
Je kunt een buf-in laten mailen door distrubuted.net en die dan in je distributed.net dir pleuren, grazen en als je klaar ben met grazen mail je de buff-out weer terug naar distributed.net.
Stuur een mailtje naar: fetch@distributed.net
met als bericht:
Numblocks=2000
Blocksize=31
en je krijgt een buff-in toegestuurd!
Stuur een mailtje naar: fetch@distributed.net
met als bericht:
Numblocks=2000
Blocksize=31
en je krijgt een buff-in toegestuurd!
Installer op alle pc dnetc, Deel de directorie waar de buffers van dnetc staan. Pc met inet.
Stel de andere clients zo in dat ze gebruik maken van gedeelde buffers op de inet pc.
Verhoog op de inet pc ff het aantal keys dat in de wacht staat (buffin)Ander gaan de clients random sleutels draaien. Dit wil je niet.
Wat gebeurt er nu
Een niet inet pc wil sleutels hebben. Deze haalt ze nu uit de gedeelde buffer van de inet pc en stuurt de verwerkte sleutels hier naar toe.
Als de inet pc nu op inet gaat, leegt deze zijn buffers bij dnetc en haalt nieuwe sleutels op.
Stel de andere clients zo in dat ze gebruik maken van gedeelde buffers op de inet pc.
Verhoog op de inet pc ff het aantal keys dat in de wacht staat (buffin)Ander gaan de clients random sleutels draaien. Dit wil je niet.
Wat gebeurt er nu
Een niet inet pc wil sleutels hebben. Deze haalt ze nu uit de gedeelde buffer van de inet pc en stuurt de verwerkte sleutels hier naar toe.
Als de inet pc nu op inet gaat, leegt deze zijn buffers bij dnetc en haalt nieuwe sleutels op.
Grutte Pier fansels
Er zijn twee mogelijkheden, je kan een koe-proxy installeren op de pc met internet of je deelt de buffers van de pc met internet.
Koeproxy is ietsje ingewikkelder om te doen (Een echte tweaker moet het lukken
) Kwestie van de proxy downloaden, installeren / configureren. Daarna de clients allemaal naar die proxy laten verbinden en klaar is Klara 
Buffers sharen kan ook, dat is een kwestie van de dnetc directory delen (Windhoos) op de pc met internet. Dan op de andere pc's een drive mapping maken naar de dnetc directory en de client vertellen dat op drive "remote buffers" staan. Als je dit doet zet dan wel even de optie "connect to keyproxies" uit daarmee voorkom je dat die clients proberen te verbinden. Kost weer koetjes
Veel succes!
PS ik heb met beide ervaring
Koeproxy is ietsje ingewikkelder om te doen (Een echte tweaker moet het lukken
Buffers sharen kan ook, dat is een kwestie van de dnetc directory delen (Windhoos) op de pc met internet. Dan op de andere pc's een drive mapping maken naar de dnetc directory en de client vertellen dat op drive "remote buffers" staan. Als je dit doet zet dan wel even de optie "connect to keyproxies" uit daarmee voorkom je dat die clients proberen te verbinden. Kost weer koetjes
Veel succes!
PS ik heb met beide ervaring
There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.
je kunt ook met diskettes aan het werk gaan..
*buff-in paar keer fetchen en zorgen dat alle pc's een buff-in hebben..
*lekker laten grazen
*buff-out uit de distributed directory halen en op disk gooien
*disk in pc met inet
*dnetc -import a:\buff-out.rc5 (of hoe je je file ook noemt)
*koetjes allemaal effe restarten
*en flusjen maar
(met je 4 pc's kan dit nog net.. maar zo snel het er meer worden is het erg veel werk..)
*buff-in paar keer fetchen en zorgen dat alle pc's een buff-in hebben..
*lekker laten grazen
*buff-out uit de distributed directory halen en op disk gooien
*disk in pc met inet
*dnetc -import a:\buff-out.rc5 (of hoe je je file ook noemt)
*koetjes allemaal effe restarten
*en flusjen maar
(met je 4 pc's kan dit nog net.. maar zo snel het er meer worden is het erg veel werk..)
Wat Sequence hierboven verteld werkt bij mij (een 6-tal pc's) prima.
Zorg ervoor dat je grote gefetchte bestanden hebt, en noteer goed welke pc wanneer klaar is, dan valt het werk voor importeren, disk-jockey spelen etc. wel mee........
Bij mij kunnen alle pc's ruim 30 uur voort.
Gewoon lekker laten grazen !!!!!!
Zorg ervoor dat je grote gefetchte bestanden hebt, en noteer goed welke pc wanneer klaar is, dan valt het werk voor importeren, disk-jockey spelen etc. wel mee........
Bij mij kunnen alle pc's ruim 30 uur voort.
Gewoon lekker laten grazen !!!!!!
Geachte mede Tweakers,
Maf legde uit dat hij een netwerk heeft waarom dan moeilijk gaan doen, met diskettes, enz, enz? Niet zelf gaan doen als de clients of proxy/clients het probleem oplossen.
Ik wil geen flame-war starten maar sneaknetten is in dit topic niet aan de orde...
Maf legde uit dat hij een netwerk heeft waarom dan moeilijk gaan doen, met diskettes, enz, enz? Niet zelf gaan doen als de clients of proxy/clients het probleem oplossen.
Ik wil geen flame-war starten maar sneaknetten is in dit topic niet aan de orde...
There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.
Je hebt gelijk Squaddie, knoeien met diskette's is alleen aan te raden indien er geen netwerk beschikbaar is.
De clients kunnen zoals hierboven vermeld prima ingesteld worden om 1 internetverbinding te delen op een netwerk
De clients kunnen zoals hierboven vermeld prima ingesteld worden om 1 internetverbinding te delen op een netwerk
Pagina: 1