[XP/NSW2k3] Kan niet auto-protect aanzetten

Pagina: 1
Acties:
  • 163 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
ik heb op mijn windows XP bak nu ook Systemworks 2003 van Norton geinstalleerd.
maar als ik nu van de antivirus Autoprotect aan wil zetten, en dan op ok druk, dan doet hij dat niet |:( als ik dan weer de properties opvraag ,staat het weer gewoon uit.

ik heb net de update uitgevoerd en alles geupdate

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Kijk in de helpfunctie van Norton daar zijn genoeg oplossingen. ;)
Soms doet norton gewoon ambetant. :( Heb ik ook gehad.

quote uit de helpfunctie:
Probleemoplossing bij fouten

Wanneer Auto-Protect een foutstatus weergeeft:

1 Schakel Auto-Protect in zoals hierboven is beschreven.
2 Als de fout na stap 1 niet hersteld is, start u de computer opnieuw op.
3 Als de fout na stap 2 niet hersteld is, verwijdert u Norton AntiVirus van de computer en installeert u het programma opnieuw.

Copyright© 2000-2002 Symantec Corporation. Alle rechten voorbehouden.

[ Voor 80% gewijzigd door pisart op 14-12-2002 15:20 ]

• CU2morO
alle 3 al geprobeerd :(

• pisart
  • Niet online
Heb je al gescand op virussen? Probeer anders www.housecall.nl online virusscanner ;)

• CU2morO
eerst een volledige virusscan met norton antivirus?

• pisart
  • Niet online
Als norton niks vind met een volledige systeemscan probeer dan die online virusscanner.

[ Voor 21% gewijzigd door pisart op 14-12-2002 15:32 ]

• CU2morO
ok, geen virussen gevonden met beide

• pisart
  • Niet online
Heb je die probleem gekregen voor je norton hebt upgedate of nadat je de update uitvoerde?

Verwijderd

halloa, even omhoog halen.

Ik krijg mijn autoprotect ook niet aan.
Het lijkt als of dat ding nik meer doet.
Emailprotect is ook voorzien van een mooi rood kruis.
Bij de opties staat alles gewoon zoals voorheen.
Wil ik naar de live-updat toe dan krijg ik een error pagina :(

Is de eniege oplossing opnieuw installeren ???

• pisart
  • Niet online
Yep, heb het ook eens gehad, eerst de ouwe verwijderen en dan opnieuw installeren.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

cossie:
dan krijg ik een error pagina
Welke dan? Misschien wel relevant B) (Check ook het event log).
Verder: welk OS, welke versie heb je? Heb je alles hetzelfde als de topicstarter?

Maar helemaal verwijderen kan helpen ja.
http://service1.symantec....sf/docid/2001100212100807

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

ik heb windows XP en de nieuwste versie van norton (2004)

de error pagina is gewoon de allerdaagse error pagina die ik krijg als IE de pagina niet kan vinden....(http://www.sirsearch.com/) wat overigens een zeer irritante error pagina is :(

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2004 12:01 ]

Verwijderd

dit krijg ik in een scherm te zien:

LU1814: de lijst met updates kan niet worden opgehaald.
Het catalogus bestand met beschikbare updates op Symantec-producten en- onderdelen kan niet worden opgehaald.Controleer of u verbinding kunt maken met het internet en probeer LIveUpdate opnieuw uit ter voeren.

Opmerking: bij sommige internetaanbieders moet u verbinding maken met het internet vordat u LiveUpdate kunt uitvoeren

Klik hier voor informatie over deze fout.

Ik heb dus wel gewoon verbinding met internet!!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 12:00:
ik heb windows XP en de nieuwste versie van norton (2004)
OK, zeg het er dus ajb de volgende keer even bij wat de precieze situatie is. Niemand heeft wat aan verkeerde aannames en gokwerk :)
de error pagina is gewoon de allerdaagse error pagina die ik krijg als IE de pagina niet kan vinden....(http://www.sirsearch.com/) wat overigens een zeer irritante error pagina is :(
Dat is dus niet bepaald de standaard foutmelding: je hebt spyware. Lees Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten van Beveiliging & Virussen even door en je bent er waarschijnlijk van af.

SA FAQ: virussen & spyware kan ook geen kwaad.

offtopic:
De edit knop (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif) is handig als je wat wilt toevoegen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

F_J_K schreef op 03 mei 2004 @ 12:14:
OK, zeg het er dus ajb de volgende keer even bij wat de precieze situatie is. Niemand heeft wat aan verkeerde aannames en gokwerk :)
sorrie hoor
Dat is dus niet bepaald de standaard foutmelding: je hebt spyware. Lees Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten van Beveiliging & Virussen even door en je bent er waarschijnlijk van af.
Dus nog steeds niet.

Heb de spybot erop gegooid, laten draaien alles verwijderd maar noppes nada niksnie. Had overigens al Adaware O-)

Ik las elders dat er overigens nog meer mensen niet op de site van symantec kunnen komen.

Alle links met betrekking tot het nieuwste virus kunnen overigens ook al niet geopend worden...

alsof de duvel ermee speelt })

Verwijderd

de error pagina is gewoon de allerdaagse error pagina die ik krijg als IE de pagina niet kan vinden....(http://www.sirsearch.com/) wat overigens een zeer irritante error pagina is

***Dat is dus niet bepaald de standaard foutmelding: je hebt spyware
alle adviezen opgevolgd, sirsearch blijft komen als ik op de symantec site door wil gaan.......

Niemand geen tips meer????

• pisart
  • Niet online
Heb je al eens gescanned met Ada-ware voor spyware of spybot?

[ Voor 6% gewijzigd door pisart op 04-05-2004 10:20 ]

Verwijderd

pisart schreef op 04 mei 2004 @ 10:20:
Heb je al eens gescanned met Ada-ware voor spyware of spybot?
Yep, heb Ad-aware, spybot en SpywareBlaster op de peecee.
De laatste 2 sinds vandaag.
Verder heb ik de Antivir Pers. Geïnstalleerd, waaruit blijkt dat de Norton dus zijn werk niet gedaan heeft.
Heb een hoop moeten verwijderen...... :'(

Spybot en Sywareblaster ken ik nog helemaal qua werking maar hiervoor ga ik wel even op jullie site snuffelen...

Ik weet niet meer wat ik er nog aan toe kan voegen.
Problemen zijn nog niet helemaal weg, waar ik ben op de goede weg.... O-)

Verwijderd

even geen ##edit##

Hoe krijg ik die vreemde search pagina weg? Krijg hem nu te pas en te onpas....

----------------------------------------------------------------------------------
de error pagina is gewoon de allerdaagse error pagina die ik krijg als IE de pagina niet kan vinden....(http://www.sirsearch.com/) wat overigens een zeer irritante error pagina is
----------------------------------------------------------------------------------

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Lees Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten nog even door en zie wat HJT je vertelt :)

je hebt een hoop moeten verwijderen; virussen? Welke? <-- Als het inderdaad veel is, is een format misschien niet verkeerd. Je weet nooit wat er nog achter is gebleven als je niet precies weet hoe en wat besmet was.

Pagina: 1