Toon posts:

PC > Tv-Out > TV > VHS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een radeon 8500 en wil daarmee via de TV-out naar de TV naar de VHS videorecorder wat beelden opnemen.... ik krijg gewoon beeld, maar als ik bijvoorbeeld een divx afspeel dan krijg ik op de monitor wel de divx te zien maar op de tv niet.
als ik probeer iets op te nemen met de videorecorder, ongeacht wat het is, en ik bekijk later wat ik heb opgenomen dan zie ik alleen maar zwarte strepen...

weet iemand hoe dit komt :?

search leverde mij helaas geen bruikbare resultaten op :'(

• Sappie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 21:00

Sappie

De Parasitaire Capaciteit!

Verwijderd schreef op 14 december 2002 @ 14:08:
ik krijg gewoon beeld, maar als ik bijvoorbeeld een divx afspeel dan krijg ik op de monitor wel de divx te zien maar op de tv niet.
je moet wel natuurlijk ff je tv als primary display zetten.. dan heb je dus geen beeld (van divx oid) op de monitor, maar juist WEL op de tv

Specs | Audioscrobbler

• Linchpin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:22
Wat ik begrijp van de topictitel is dat je je tv-out aangesloten hebt op je tv en vervolgens iets op je videorecorder wilt opnemen. Dat zal volgens mij niet werken, er gaan geen signaal van je tv naar de videorecorder. Sluit gewoon de tv-out aan op je videorecorder, dan moet het gewoon werken.

Verwijderd

Linchpin schreef op 14 december 2002 @ 16:50:
Wat ik begrijp van de topictitel is dat je je tv-out aangesloten hebt op je tv en vervolgens iets op je videorecorder wilt opnemen. Dat zal volgens mij niet werken, er gaan geen signaal van je tv naar de videorecorder. Sluit gewoon de tv-out aan op je videorecorder, dan moet het gewoon werken.
Dat werkt zeker te weten, zo heb ik voor een vriend een paar DivXjes op VHS gezet, t arme mannetje had geen goeie pc. K beveel wel aan om dat niet via Composite te doen, maar S-video.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt allemaal voor de replies het is gelukt ik heb em direct aangesloten op de videorecorder :)