Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feature] Quote uit gesloten discussie (ACM)

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Op dit moment is het zo dat het niet mogelijk is om direct te quoten (door middel van een knopje) uit een gesloten thread. Weliswaar kun je door middel van een linkje ([message=xxxxxx]) verwijzen naar een reactie. Maar dan krijg je niet de tekst erbij die geschreven is in dat bericht. Die moet je dan handmatig gaan quoten, maar dan krijg je er weer niet bij staan wie het heeft geschreven en mist ook het linkje naar het bericht.

Wat ik dus wel handig zou vinden is een optie om te kunnen quoten uit gesloten berichten op dezelfde manier als dat je kunt quoten uit open berichten.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:35

chem

Reist de wereld rond

als JS uitstaat krijg je een 'view message' ipv update link, waarmee je de originele tekst kan kopieeren, dit komt asap ook in de JS. Hier kan ACM ook een 'copy quoted' textarea toevoegen.
Dit is niet precies wat je bedoelt, maar is wellicht een oplossing voor nu.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Harm
  • Niet online
Wat bedoel je met 'view message'? Gewoon de mogelijkheid om een bericht te bekijken zonder extra mogelijkheden (zoals nu in gesloten topics)? En update link is... Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/quote.gif, of is dat hem niet?
Misschien maak ik het wat duidelijker als ik naar Fok! wijs. Daar heb je wel de mogelijkheid om te quoten (of iig de quote te selecteren uit een textarea) uit een gesloten topic. Maar misschien is dat hier niet mogelijk in verband met de rechten van de gebruikers?

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

dit bedoelt ie: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/16387601/

[ Voor 9% gewijzigd door ACM op 16-12-2002 19:57 ]

• Harm
  • Niet online
Naja, dat bedoel ik dus ook. :) Maar ik zou er dan ook nog graag bij willen hebben staan wie het heeft geschreven enzo (met klikbaar linkje), net zoals met een echte quote. Dit dus:
code:
1
[quote][b][message=16359691,noline]ramH schreef op 14 december 2002 @ 13:13[/message]:[/b]Bla[/quote]

Of is dat nu juist weer niet te doen?
Maar dat linkje wat ACM net gaf, dat is dus wel mogelijk binnenkort?

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:35

chem

Reist de wereld rond

Als ACM daar een 2e textarea neerzet met de juiste waarde erin (ACM weet wel hoe) dan kan je dat gewoon copy/paste'n

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

zit in de cvs versie nu
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.