Toon posts:

windows stotter ernstig (xp pro)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nadat ik een potje half life had gespeeld stotter mijn pc heel erg, ik heb verder nooit problemen gehad en nu krijg ik dit ineens, voor verdere specs zie mijn signature, ik kon met veel moeite dit topic typen :'(
kheb windows xp professional zonder sp1 en wel met alle nieuwste updates
kheb al een paar keer gereboot maar hij blijft stotteren :( is hij aan het doodgaan?
kheb ook al gescanned voor virussen

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2002 12:59 ]

• sarcast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 11:34
hoe vol zit je harde schijf? en wanneer heb je voor het laatst gedefragged ?

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• rollebol
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-06 12:38
Ctrl-alt-delete, kijk welk proces alle CPU tijd inneemt? Het System Idle Process hoort er te staan, die zorgt dat het totaal op 100% staat. Dus die hoef je niet te verwijderen. ;)

Reboot eens. Dan is je probleem waarschijnlijk weg. Zou prima een bug kunnen zijn die zich zelden manifesteert. Heb je misschien een aparte 'startbalk' geïnstalleerd? (Met StyleXP) Dat zijn soms de boosdoeners.

Verwijderd

Topicstarter
kheb nog 9 gigabyte vrije ruimte en laatste keer dat ik gedefragmenteerd had was 3 maanden geleden

Verwijderd

Topicstarter
een ene pntman.exe neemt alles in de cpu usage, ik kan het niet aflsluiten :( dan komt het gewoon terug :(
hmm faag, ik reboote eerst, gebeurde niks, reboot ik net nog een x omdat hij vastliep, deed hij het weer zonder te stotteren :) ik ben weer blij, ik zat al te denken dat mijn mobo is proc doodging :(

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2002 13:07 ]