ADSL draadloos delen via router

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:24

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Topicstarter
Ik krijg hier binnenkort ADSL, maar nu zit ik met het volgende:
In 1 kamer heb ik 3 pc’s staan, dit is geen probleem om die via mijn router op internet te krijgen, maar aan de andere kant van het huis op de 1e verdieping heb ik nog een pc staan. Hier is de bedoeling van dat deze draadloos op mijn router wordt aangesloten. Dit wou ik op de volgende manier doen: op de router een zender aansluiten en op die pc dan de ontvanger.
Nu komt dan de echte vraag: van welke merken is zo’n setje verkrijgbaar. Ik heb al bij Sitecom gekeken, maar daar zag ik zoiets niet echt staan..

Ik hoop dat iemand me hier een antwoord op kan geven..

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Je hebt een Acces Point nodig (staan hiertussen, met Ctrl+F op Acces Point zoeken) en een draadloze netwerkkaart (zoeken op Wireless, dezelfde link).

Edimax en Linksys maken ze bijvoorbeeld.

Overigens is dit wel vaker langsgeweest. Resultaten Omega Search op draadloos netwerk ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Ferdo op 14-12-2002 12:33 ]

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-08 18:57
Dit is prima te vinden. Er is ondertussen al zoveel langs gekomen over wireless netwerken :)

Zie dus de search :)

Dit topic is gesloten.