Toon posts:

[BC6] Errors...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg twee errors: een linkererror en een andere. Ik dacht dat die eerste het niet deed, omdat mijn hardeschijf volstond, maar ik had nog 400 MB. Dus dat is het probleem niet. Ik heb er pas sinds gisteren last van. Zou het kunnen komen dat mijn geheugencapaciteit te klein is (128 MB)? BCB zelf, loopt ook sinds gisteren vast(Zo'n leuk schermpje met RuntimeError in Kernell.dll, of iets dergelijks). Als ik mijn computer opstartte , nadat ik de eerste keer dit probleem had, had ik nergens last van, maar na een half uur, ofzo wilde hij niet meer compilen. Ik heb geprobeerd een errorlist uit de helpbestanden te halen, maar ik kon ze niet vinden. Weet iemand zeker wat de verklaring voor dit probleem is, omdat hij of zij het al een keer heeft opgelost?

De errors...
F1013 error Error writing outputfile.
[linkererror] c:\279

• LordLarry
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

LordLarry

Aut disce aut discede

Laatste updates gedraaid van BCB6?

We adore chaos because we like to restore order - M.C. Escher

Verwijderd

Topicstarter
nee, moet dat? En hoe? Zal wel een domme vraag zijn...

Verwijderd

Ik zou eerst eens controleren of de directory bestaat welke je aan hebt gegeven als "final output" - als die bestaat (en dat is wel waarschijnlijk, aangezien hij het af en toe doet(?)) dan moet je eens proberen om alle .obj, .std *en* alle files waar een tilde ( ~ ) in de filename zit weg te keilen...daarna nog eens op F9 rammen en misschien...

• LordLarry
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

LordLarry

Aut disce aut discede

Verwijderd schreef op 14 december 2002 @ 12:07:
nee, moet dat? En hoe? Zal wel een domme vraag zijn...
Naar de Borland website en daar de update downloaden...

We adore chaos because we like to restore order - M.C. Escher

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 December 2002 @ 17:41:
Ik zou eerst eens controleren of de directory bestaat welke je aan hebt gegeven als "final output" - als die bestaat (en dat is wel waarschijnlijk, aangezien hij het af en toe doet(?)) dan moet je eens proberen om alle .obj, .std *en* alle files waar een tilde ( ~ ) in de filename zit weg te keilen...daarna nog eens op F9 rammen en misschien...
Ik heb inderdaad een hele hoop van die bestanden. Ik zal ze eens weggooien.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Check eens in je project-file of er geen corrupte filepaths bijzitten.

Professionele website nodig?

Pagina: 1