Toon posts:

Zwart wit soms kleur ????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een matrox millennium G450 dualhead met tv out aangesloten via een scart kabel op mijn tv (zwart wit beeld) dus ik denk mijn tv ondersteund niet s-vhs
tot mijn verbazing had ik gisteren ineens kleur helemaal in mijn sas.
En vandaag zwart wit geen kleur te bekennen wie kan mij helpen

ik heb de nieuwste drivers, hij staat op pal ik heb een verloop kabeltje in mijn tv out vga aansluiting (zat bij mijn videokaart)daar kun je dan een composite op aansluiten of een s-video stekker
Ik heb daarvoor een kabel aangeschaft (Bandridge ze hebben mij verteld dat het een degelijke kabel is) met aan de ene kant een scart die ik in de tv plug daar komt dan weer een s-video en een audio kabel uit die ik in de geluidskaart plug.
Ik heb voor de s-video gekozen omdat dat beter beeld opleverd.
mijn tv zet ik op ext1 zwart-wit beeld ext2 rood beeld met schaduwen ext3 geeft niks weer
Ik heb veel gezocht op zwart-wit beeld, tv tools gebruikt maar voor mij overbodig want maxtor heeft zelf software die goed werkt zoals de dvdmax,zoom en cloonopties dat werkt ook allemaal alleen in zwart/wit.
De nimocodec pack staat erop en divXG400 voor de ondertiteling.
Het vreemde is voor mij dat hij het gedaan heeft zonder iets te veranderen.
Ik hoop dat ik nu wat duidelijker ben geweest (dat houd me vaak tegen om iets te posten vind het moeilijk om het probleem te omschrijven)

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vorige tropic zat een slotje op wil iemand mij uitleggen waarvoor dat is

Verwijderd

Dan heb je niet genoeg info gegeven of de vraag is gemakkelijk in de FAQ/search/google te vinden, heb je al eens in de faq gekeken of gesearched?

Edit : Je nieuwe topic ziet er trouwens een stuk beter uit dan je oude :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2002 10:39 ]

Verwijderd

Heeft dat niet met de resolutie te maken die je naar je TV stuurt oid? Ik kan me herinneren dat ik ook zwart wit beeld kreeg als ik iets met de reso deed. Ik weet het echter niet 100% zeker en ik heb nu geen tv hier staan.

Verwijderd

Topicstarter
het schijnt dat dvdmax dat automatisch aanpast de resolutie

heb je al eens in de faq gekeken of gesearched? dat doe ik altijd eerst daar heb ik ook al een hoop dingen mee opgelost maar voor dit probleem is nog geen antwoord op trouwens als ik de tv van mijn dochter erop aansluit geef hij wel kleur.
Dan zou je denken dat mijn oude tv geen s-video ondersteund maar hij heeft het wel gedaan dus ik dacht yes nog geen andere tv nodig alleen de vreugde was van korte duur :'( kleur kijk toch prettiger.

Verwijderd

Topicstarter
Ik had net weer kleur tot de monitor op standby schoot daarna was de kleur ook weer verdwenen. Ligt het nou aan mijn tv of computer wie o wie heeft hier een antwoord op

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Verwijderd

Topicstarter
Gebruik de edit-knop eens. Kicken van je topic binnen 24h is niet de bedoeling

Ik snap het niet (ben blond) probeer zoveel mogelijk informatie neer te zetten dus leg mij eens uit wat je nou bedoeld
Pagina: 1