Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Is het niet een beetje flauw om te gaan liegen nadat tweakers eerst hun excuses hebben aangeboden voor andere tweakers die zaten te klooien in dat forum?Nope, this was the only day we MegaFlushed.
Virussen? Scan ze hier!
Thijs
Ik zet $25 in op Kifaru, wie zet in op wildhagen? Ook 25$..
OK, max tien rondes van 3 postings, niet onder de band, niet vasthouwen. DING!!! Let the game begin!!
Sorry hoor, doe nou maar rustig met zijn allen.
en anderen ook denk ik
hij vergelijkt zijn daadje alleen met jouw regelmatige verschijning hiero....
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
Anders had ie 't op TA ook niet gedaan...
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
Hier staat dus dat jij niets misdaan hebt.dit is geen reclame of afkraken, dit is een decoy-taktiek.
I rest my case.
Indien zo opgevat : mijn excuses... 't is nog vroeg...
Virussen? Scan ze hier!
is een baantje bij de VN niets voor jou?
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
En morgen vertellen, dat we nog wat verstopte blokjes hebben gevonden.
En de dag daarop dat we meer per dag kunnen dan we eigenlijk verwachten.....
Herman> Goeie
DSmarty> LOL hehe, maar laat het maar even doodbloeden.
Heleboel reacties op een soort van conflict maakt het conflict alleen maar groter en erger.... Pas als ze gaan flamen (en er doden vallen, netzoals de VN
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Plz... doe waar je goed in bent: blijf grazen!
Vriendelijk blijven he
Verwijderd
Als 1 miljoen wu's per dag genoeg is om op 1 te komen.
En wij er daar ruim boven komen, vraag ik mij af of we het niet verkeerd hebben aangepakt.
We hoeven eigenlijk maar 500.000 wu's per dag extra te flushen om op 1 te komen dus waaroom dan zoveel meer.
Denk aan de impact het zal hebben als we 6 dagen lang op 1 staan.
Maar ja beslissing is al genomen en er is geen weg terug.
Wellicht een andere keer?
Nee verpletteren is veel gaver!!
Maar het vergt aardig wat organisatie.
Maar ik vind dat het goed is georganiseerd deze keer!
*APPPPLAUSSSSSSS*
Het is misschien mogelijk als IEDEREEN die meedoet aan de MF naar de proxy's flusht.
En dat de proxy's backuppen bij de 500k.
Buffers weghalen en opnieuw laten vollopen naar de 500k.
En dan de geplande dagen 1 voor 1 de 500k wegspoelen.....
maar eerst maar eens kijken hoe we het zonder MF doen
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Ennuh misschien heb ik nog wel een goed idee voor de volgende flush, maar errrrr dat weet ik nog niet zeker.
hehehehehehe <eg>
F.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
posting gives you a stiffy
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
Verwijderd
waarschuwing voor anandtech??
zei ook 1 voor ons
ekspleen plies
Flagg? stiffy? is dat een synoniem??
hehe als ik dat had geweten was mijn nick Big Flagg geweest.
Post ik zoveel dan? Kon je wel eens gelijk in hebben laatste tijd hang ik hier nogal veel rond, zal wel een drang naar zelfvernietiging zijn
F.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Doe mij maar premium..
en _toch_ liegen
Nog geen reactie gehad van een goedgelovige TA'er (niet dat ik het verwacht maar toch.....
Tuinhark: ben al een paar dagen in een rush van constante meligheid, kwordermoevan, en mijn collega's ook
F.
Verwijderd
mzzls from your friend (B.)
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming