Some things can not happen until they happen...
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004 
 #boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
zo'n antwoord had ik al wel verwacht, dat is waarom GOT zo hopeloos is...
Ik ben dus meestal al een maand bezig met zoeken tot dat ik helemaal hopeloos wordt. Dan ga ik naar GoT en krijg ik van dit soort antwoorden
verneukte zooi hier...
Weet ik gelijk waarom ik hier nooit meer kom, ...
edit: gedeelte met scheldwoorden verwijderd.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2002 11:39 ]
Verwijderd
Je zult toch iets meer knoppies moeten drukken vrees ik.
-all en dan weer +dir, het zijn maar 4 klikjes met de muis.
Loeibaar.nl
probeer OneClickPlay 2 eens uit. Een tooltje dat je kan downloaden bij winamp.com. Zet de exe in de directory waar al je files staan. Dubbelklik en het programma zoekt alle mp3 files op in de (sub)directory's. Het heeft ook switches waardoor je bijv. kunt opgeven welke subdirectories niet meedoen, of dat ie random moet beginnen af te spelen. Zo hoef je nooit meer een playlist op te slaan, gewoon tooltje starten. Ik vind het lekker werken, je kan hem dan bijv. in je quick launch toolbar als shortcut zetten.
Loeibaar.nl
Verwijderd
gump, soef: nog een keer zo en misschien beslis ik dan wel dat wij beter af zijn zonder jullie ...
Scheldwoorden zijn niet nodig en men wordt geacht eenieder te HELPEN. Posten van www.google.com is niet helpen maar tech posts scoren.
Zoek dat een normaal document waaraan de topicstarter en de rest iets aan heeft
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2002 11:40 ]
Verwijderd
Het duurt net iets te lang om alle liedjes te loaden (60.6sec voor 6550 liedjes op een seagate barracuda IV)Arjan B schreef op 14 december 2002 @ 11:27:
laatste serieuze poging tot hulp:
probeer OneClickPlay 2 eens uit. Een tooltje dat je kan downloaden bij winamp.com. Zet de exe in de directory waar al je files staan. Dubbelklik en het programma zoekt alle mp3 files op in de (sub)directory's. Het heeft ook switches waardoor je bijv. kunt opgeven welke subdirectories niet meedoen, of dat ie random moet beginnen af te spelen. Zo hoef je nooit meer een playlist op te slaan, gewoon tooltje starten. Ik vind het lekker werken, je kan hem dan bijv. in je quick launch toolbar als shortcut zetten.
Maar voor dirs met minder muziekfiles wel handig. Ik gebruik het nu op mijn kazaa download dir.
hey, Tof, ik ga die is proberen, Bedankt!Arjan B schreef op 14 december 2002 @ 11:27:
laatste serieuze poging tot hulp:
Arjan B: Jij bent tof!
GoT sux

[ Voor 4% gewijzigd door Soef op 14-12-2002 16:24 ]
:strip_icc():strip_exif()/u/21678/icon.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/43374/et.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/19811/gump.jpg?f=community)