Winamp Auto-Playlist...

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soef
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-02-2023

Soef

-Soef^IO-

Topicstarter
Begin nou niet gelijk te zeuren over die BAGGER search, want die is ECHT BAGGER!!! BAH!!

maargoed, ff vraagje...

Ik heb 1 map met supmappen waar dus allemaal mp3's in staan. Ik heb dan ook een playlist van al die mp3z in die mappen. Nu add ik er 1tje, en moet in winamp "Add File" doen. En daar is het probleem!!

Ik wil gewoon op een knop drukken welk die mappen door scanned op nieuwe mp3z of een nieuwe playlist maakt van die mappen. Dus ik wil maar 1 knop gebruiken...

Kan dit?

Some things can not happen until they happen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

www.google.com :? Denk dat je zelf een beetje moet proggen

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soef

Soef

-Soef^IO-

Topicstarter
zo'n antwoord had ik al wel verwacht, dat is waarom GOT zo hopeloos is...

Ik ben dus meestal al een maand bezig met zoeken tot dat ik helemaal hopeloos wordt. Dan ga ik naar GoT en krijg ik van dit soort antwoorden :s

verneukte zooi hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Je kan www.google.com toch op alles antwoorden, als je het niet weet zeg dan ook niks.
Weet ik gelijk waarom ik hier nooit meer kom, ...

edit: gedeelte met scheldwoorden verwijderd.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2002 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff terug ontopic ik zou het ook wel handig vinden als mijn winamp playlist automatisch de nieuwe files zoek en bijvoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan B
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-12-2023
Wat je wil kan volgens mij niet in winamp, of er zou een plugin moeten bestaan voor zoiets. Maar die ben ik niet tegengekomen nog.
Je zult toch iets meer knoppies moeten drukken vrees ik.
-all en dan weer +dir, het zijn maar 4 klikjes met de muis.

Loeibaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan B
  • Laatst online: 20-12-2023
laatste serieuze poging tot hulp:
probeer OneClickPlay 2 eens uit. Een tooltje dat je kan downloaden bij winamp.com. Zet de exe in de directory waar al je files staan. Dubbelklik en het programma zoekt alle mp3 files op in de (sub)directory's. Het heeft ook switches waardoor je bijv. kunt opgeven welke subdirectories niet meedoen, of dat ie random moet beginnen af te spelen. Zo hoef je nooit meer een playlist op te slaan, gewoon tooltje starten. Ik vind het lekker werken, je kan hem dan bijv. in je quick launch toolbar als shortcut zetten.

Loeibaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meeste niet tech replies zijn verwijderd.

gump, soef: nog een keer zo en misschien beslis ik dan wel dat wij beter af zijn zonder jullie ...

Scheldwoorden zijn niet nodig en men wordt geacht eenieder te HELPEN. Posten van www.google.com is niet helpen maar tech posts scoren.
Zoek dat een normaal document waaraan de topicstarter en de rest iets aan heeft :(

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2002 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenx
  • Niet online

Kenx

Uchuujinsan

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het zoals het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arjan B schreef op 14 december 2002 @ 11:27:
probeer OneClickPlay 2 eens uit. Een tooltje dat je kan downloaden bij winamp.com. Zet de exe in de directory waar al je files staan. Dubbelklik en het programma zoekt alle mp3 files op in de (sub)directory's. Het heeft ook switches waardoor je bijv. kunt opgeven welke subdirectories niet meedoen, of dat ie random moet beginnen af te spelen. Zo hoef je nooit meer een playlist op te slaan, gewoon tooltje starten. Ik vind het lekker werken, je kan hem dan bijv. in je quick launch toolbar als shortcut zetten.
Het duurt net iets te lang om alle liedjes te loaden (60.6sec voor 6550 liedjes op een seagate barracuda IV)
Maar voor dirs met minder muziekfiles wel handig. Ik gebruik het nu op mijn kazaa download dir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soef

Soef

-Soef^IO-

Topicstarter
Arjan B schreef op 14 december 2002 @ 11:27:
hey, Tof, ik ga die is proberen, Bedankt! :)

Arjan B: Jij bent tof!
GoT sux :X

[ Voor 4% gewijzigd door Soef op 14-12-2002 16:24 ]

Pagina: 1