Ik heb een probleem(pje) ik heb hier een windows 98 computer nederlandse versie die helemaal up-2-date is als 't gaat om de windows updates van microsoft.
Deze pc bevind zich in een netwerkje van 4 andere pc's. Deze 4 andere pc's kunnen wel naar deze computer toe en m'n shares bekijken copieren etc. echter is 't zo als ik met deze pc naar een van de andere 4 pc's wil gaan, via netwerkomgeving krijg ik de volgende fout melding:
Kan het netwerk niet doorzoeken.
Kan geen toegang krijgen tot het netwerk.
Zie de help-index, bij probleem oplosser: netwerk,
voor meer informatie
In de windows help bij netwerk kom ik ook niet veel verder; het gekke is dat ik met deze pc dus wel gewoon kan internetten, en dat andere toegang hebben tot de shares op deze computer, maar als ik netwerkomgeving open krijg ik dus de bovenstaande vout
Als iemand hier een oplossing voor heeft, graag.
Mocht je meer info nodig hebben zeg 't dan even ....
Al vast bedankt
Deze pc bevind zich in een netwerkje van 4 andere pc's. Deze 4 andere pc's kunnen wel naar deze computer toe en m'n shares bekijken copieren etc. echter is 't zo als ik met deze pc naar een van de andere 4 pc's wil gaan, via netwerkomgeving krijg ik de volgende fout melding:
Kan het netwerk niet doorzoeken.
Kan geen toegang krijgen tot het netwerk.
Zie de help-index, bij probleem oplosser: netwerk,
voor meer informatie
In de windows help bij netwerk kom ik ook niet veel verder; het gekke is dat ik met deze pc dus wel gewoon kan internetten, en dat andere toegang hebben tot de shares op deze computer, maar als ik netwerkomgeving open krijg ik dus de bovenstaande vout
Als iemand hier een oplossing voor heeft, graag.
Mocht je meer info nodig hebben zeg 't dan even ....
Al vast bedankt