Samsung 172T in suspend mode bij veranderen resolutie in XP

Pagina: 1
Acties:

• NightMare
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 11:37
Heb mijn nieuwe 172T. Hangt aan Geforce 4 Ti 4200. Als ik XP opstart geen problemen totdat het login scherm zou moeten verschijnen. Dan gaat ie in suspend en is er niet uit te krijgen. Nee, ligt niet aan de resolutie of refresh rate (1280x1024 60Hz). Ook op 800 x 600 (60Hz) doet ie het niet.
Alleen in VGA mode kom ik erin. Als ik dan de resolutie aanpas gaat ie ook gelijk op suspend (knipperend ledje...).
Heb al verschillende Nvidia drivers geprobeerd maar geen verschil. Onder 98 werkt het wel goed.
Help help help !!!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Als het goed is kun je met de windows update daar een patch voor downloaden, daar zag ik namelijk iets staan over een suspend patch,

39

• NightMare
Hmm.. kan er niets over vinden.. zijn er geen mensen met een vergelijkbaar probleem?

• waslijn
  • Laatst online: 11-08 09:53
Heb je SP1 er al opstaan?
Is hij via DVI of analoog verbonden?

[ Voor 44% gewijzigd door waslijn op 14-12-2002 11:33 ]

• NightMare
SP1 staat erop. DVI en analoog hebben allebei hetzelfde effect... Onder win98 draait alles perfect. Snap er geen bal van maar denk dat het aan de Nvidia drivers ligt. Met de standaard XP driver doet ie het perfect...

• NightMare
Probleem opgelost. Nvidia drivers totaal verwijderd. Ook de registry keys... daarna opnieuw geinstalleerd en probleem opgelost...

Bedankt !

Verwijderd

Hee NightMare, bevalt jou schermpje goed?
Ben naar zo'n zelfde aan het kijken. Als optie heb ik ook nog die van LG L1710B.

• NightMare
Hij bevalt prima... Super kwaliteit !!! Ook met spellen geen probleem...

• MXL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-05 08:17

MXL

Hoe lang heb jij er op moeten wachten? Ik heb er gisteren 1 besteld, maar ik krijg overal te horen dat de levertijden van samsung kl..te zijn en dat ze niet de garantie kunnen geven dat ie er op redelijk korte termijn is