Help mee tegen Tuberculose: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog TSC. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - TSC Stats hosted by: griz |
Tsk, gaan wij iets harder, gaat Tigz ook weer een tikje harder
SorryParaNoiMia schreef op 14 december 2002 @ 02:28:
Maar toch een lekkere output
LPC_Je_oen congratz!
[ Voor 7% gewijzigd door TigZ op 14-12-2002 02:41 . Reden: mijlpaal vergeten :) ]
WTF!!!! ik had gisternacht rond 00.45 146 cands geflushed, en in de loop van de dag nog een aantal. Er staan er maar 128 in??!?!
Ik zal vanaf vandaag de spaarstand er in zetten.
Eens kijken of dat truukje van kuhkuh ook bij mij lukt.
LPC_Je_oen gefelici met je mijlpaal.
Voor de totaal score vandaag: erg lekkere output. Bijna 3000 puntjes.
LPC_Je_oen gefelici met je mijlpaal.
Voor de totaal score vandaag: erg lekkere output. Bijna 3000 puntjes.
Gefeliciteerd met je 2e plekje Kippie!!
[ Voor 4% gewijzigd door My op 14-12-2002 12:02 ]
Netjes Kippie, gaat zo door!
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Whiii. Toch wel leuk zo'n mijlpaal.
Dank u dank u voor alle felicitaties. Jullie hebben er net zo hard aan meegeholpen
Valt me trouwens wel op dat het best makkelijk is hier om in daghitparade te komen. Net zoals in het begin bij ECCp.
Dank u dank u voor alle felicitaties. Jullie hebben er net zo hard aan meegeholpen
Valt me trouwens wel op dat het best makkelijk is hier om in daghitparade te komen. Net zoals in het begin bij ECCp.
Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!
Verwijderd
Ik ga upgradenParaNoiMia schreef op 14 December 2002 @ 02:28:
Verwijderd
[quote]DPCKippie schreef op 14 december 2002 @ 11:36:
quote]
SSSSTTTTTT
quote]
SSSSTTTTTT
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2002 00:50 ]
Pagina: 1