Toon posts:

Geforce 4 MX440 + Matsonic MS8308 = monitor zwart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
tsja...vanochtend leuk een nieuwe grafische kaart gehaald, een point of view Geforce 4 MX440 DDR...zet ik hem in m'n moederbord, monitor ingeplugd...zwart beeld! Geen beeld te zien. M'n onboard vga kaart doet het wel. Als het goed is, moeten de bios instellingen op "onboard AGP" staan, maar voor de zekerheid ff beide instellingen (de andere is PCI) geprobeerd. Nix nada noppes :( geen beeld
wie o wie helpt?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Moet je misschien toevallig de onboard kaart via een jumper op het moederbord uitschakelen? Lees ff de boekjes van je moederbord (welk mobo heb je eigenlijk :? ) door om daar achter te komen :)

Lees * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! * ook even, en probeer voortaan je topic een stuk duidelijker te openen. Op deze manier is het net een raadspelletje en dat is niet echt de bedoeling.

[ Voor 36% gewijzigd door Pollewob op 14-12-2002 00:16 ]

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:06
Heb je je onboard video wel uitgeschakeld in de bios??

Edit:
Pollewob was me net voor ;)
Kan idd ook een jumper zijn, maar dat komt tegenwoordig niet echt veel meer voor.

[ Voor 54% gewijzigd door InZane op 14-12-2002 00:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
Pollewob schreef op 14 December 2002 @ 00:15:
Moet je misschien toevallig de onboard kaart via een jumper op het moederbord uitschakelen? Lees ff de boekjes van je moederbord (welk mobo heb je eigenlijk :? ) door om daar achter te komen :)

Lees * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! * ook even, en probeer voortaan je topic een stuk duidelijker te openen. Op deze manier is het net een raadspelletje en dat is niet echt de bedoeling.
boekje van mn mobo is niet duidelijk en in de topic titel staat wat voor mobo ik heb
een duidelijke uitschakeling voor mn onboard vga zit er ook niet echt in de bios (zie de instelling: "onboard AGP" betekent dit de onboard vga kaart aan en ook een eventueel AGP slot aan? de andere optie is dus PCI, en de kaart is niet echt PCI...)

Kaart is iig niet stuk, heb hem nu in een andere compu zitten en daar doet ie het prima

Verwijderd

Topicstarter
voor allen die zich bezorgd maakten, hij doet het op de een of andere manier. geen idee wat ik gedaan heb. topic kan worden gedelete!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:06
Verwijderd schreef op 14 december 2002 @ 00:44:
voor allen die zich bezorgd maakten, hij doet het op de een of andere manier. geen idee wat ik gedaan heb. topic kan worden gedelete!
Kaart misschien eerst niet goed aangedrukt?
Pagina: 1