TweakDSL betrouwbaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008

• BlackB1rd
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-07 15:03
Ik heb inmiddels anderhalf jaar ADSL via XS4ALL en moet zeggen dat ik kwa stabiliteit al die tijd erg tevreden ben geweest. Echter ik heb besloten dat het tijd word over te stappen op BBned gezien de max upstream van 512kbit die via dit netwerk mogelijk is.

Nu heb ik laatst geinformeerd bij Cistron, daar zitten ze naar mijn idee niet echt te springen om nieuwe klanten en de aflopende actie willen ze ook niet meer toepassen. Bij TweakDSL zijn ze al een stuk enthousiaster en is de kortingsactie ook nog geldig. Zeer aantrekkelijk dus, maar nu had ik gezocht op dit forum naar 'tweakdsl' en las hier en daar wat verontrustende reacties als 'tweakdsl is geflopt' etc.

Mijn vraag luidt: is TweakDSL een betrouwbare provider om mee in zee te gaan voor het komende jaar, zijn de verbindingen op hun routers stabiel (vergelijkbaar met ADSL van KPN via XS4ALL, wat in mijn situatie zeer stabiel is gebleken) en wordt de theoretische snelheid ook goed behaald?

Ik wil ook niet in een situatie komen dat m'n provider ineens op z'n bek gaat waardoor er weer een aantal weken overheen gaan voordat er overgestapt kan worden naar een andere provider met de nodige kosten en lasten. Dus vandaar nogmaals: is het verstandig TweakDSL als provider te nemen?

Bedankt voor de (hopelijke komende) reacties :)

Een hele zooooi

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
XS4all gaat ook werken met bbned, dan bespaar je een hoop (aansluit)kosten :)
Dingen over TweakDSL kan je vinden in LA en met de omega-search.

TweakDSL *new and/or improved*
Eweka / Cistron / TweakDSL / ????

[ Voor 61% gewijzigd door jadjong op 14-12-2002 00:05 ]

• BlackB1rd
Maar wanneer? Want volgens mij duurt dat nog wel een poos niet? Maargoed, ik heb m'n XS4ALL reeds opgezegd om over te stappen naar een BBned provider.

Mogelijk kan ik dat terugdraaien als ik de zekerheid heb dat XS4ALL de mogelijkheid biedt over te stappen naar een BBned abonnement op (zeer) korte termijn.

Een hele zooooi

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Xs4all werkt al een aantal maanden met Bbned samen. :P
Je kan ook gewoon overstappen, echter zit zal gewoon enige tijd duren omdat er diverse technishe aanpassingen moeten gebeuren in de centrale.

http://www.xs4all.nl/poweradsl/
Zie hier voor alle informatie.

http://www.xs4all.nl/poweradsl/hoeaanvraag.php4
Zie bij punt 1 voor de overstap mogelijkheden.

• BlackB1rd
Maar mogelijkheid voor ISDN line-sharing (op BBned) is er niet bij XS4ALL :( En ook alleen de mogelijkheid een Power pakket te nemen, terwijl ik in princiepe genoeg heb aan 1024/512...

[ Voor 4% gewijzigd door BlackB1rd op 14-12-2002 00:11 ]

Een hele zooooi

• BlackB1rd
jadjong schreef op 14 december 2002 @ 00:02:
XS4all gaat ook werken met bbned, dan bespaar je een hoop (aansluit)kosten :)
Dingen over TweakDSL kan je vinden in LA en met de omega-search.

Eweka / Cistron / TweakDSL / ????
Bedankt, was niet niet bij het LA forum gekomen, sjah weet ik veel :P Maaruh ik denk dat het toch wel de moeite waard is te overwegen naar TweakDSL over te stappen, kga er een nachtje over slapen ;)

Een hele zooooi

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-08 18:57
'TweakDSL is geflopt'. TweakDSL is 'overgenomen' door Cambrium, en loopt weer op volle toeren momenteel :)

Informatie is inderdaad te vinden in LA bijvoorbeeld.

In dat draadje kun je dus ook rustig verder gaan :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.