Synaptics touchpad 90 graden draaien

Pagina: 1
Acties:

• redguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

redguy

Can Cow come out to to play ?

Topicstarter
Ik heb uit een wat oudere compaq laptop een synaptics touchpad gesloopt. Deze wil ik zelf in een ander apparaat gaan bouwen, wat op zich prima werkt.

Probleem is alleen dat ik hem 90 graden gedraait wil inbouwen en i kdaar geen optie voor kan vinden in de synaptics driver.

Vroeger had je zo'n schermpje waarbij je een pijltje naar een rondje moest verplaatsen en dan stond je touchpad/trackbal goed, maar dat zie ik nergens meer..

Kan dit nog wel in de huidige Windows XP software ??

IP Rocks

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:07

talin

ES-MA

poe ! das een goeie !

ik ben al eens op zoek geweest naar iets waar ik mn beeldscherm zeg maar op zn zijkant zou kunnen zetten en dan het beeld 90 graden draaien .

maar volgens mij werkt dat net als je touchpad , hij begint te " lezen " links-onder-in en bouwt het zo op .
dus volgens mij kun je dat nooit software matig kunnen veranderen , als het al zou kunnen zou het hardware matig moeten gebeuren .

edit:
quote me if im wrong

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• redguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

redguy

Can Cow come out to to play ?

Topicstarter
je beeldscherm draaien is makkelijk.. gewoon ff pivot pro installeren (www.portrait.com) en klaar ben je.. Touchpad is ff wat anders helaas.

IP Rocks