Genoeg is meer dan veel, en tart den overvloed
Ontopic: sorry, het is altijd een van de eerste dingen die ik uitschakel dus ik kan je niet meer helpen dan meer mensen naar je topic trekken door de topictitel nog duidelijker te maken
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Extra -> Mapopties
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Nope, helaas daar kan ik dat niet regelen. Als het eens zo makkelijk was, dan was het allang verholpen.Illegal_Alien schreef op 14 December 2002 @ 08:54:
uh, in Windows Verkenner (o.i.d.)
Extra -> Mapopties
Het gaat hier ook niet om een optie die ik zelf per ongeluk heb uitgeschakeld, maar het is een keer misgegaan met de installatie van een of ander vaag programmaatje. Maar vraag me niet meer welke, want da's al een behoorlijke tijd geleden.
Nee, ik heb het niet over welk programma er word gebruikt om te openen, ik heb het over de thumbnail-weergave, zoals bijvoorbeeld in "Mijn Afbeeldingen" standaard is ingesteld. Die werkt bij mij niet meer op .jpg, onafhankelijk van welk programma is ingesteld om een type plaatje te openen.White Feather schreef op 14 december 2002 @ 10:24:
Als je nu eens zegt always open using Internet Explorer? Als je er met je rechtermuisknop een keer op klikt? Ik zie eigenlijk niet in waarom die link kapot zou gaan en dan de explorer niet meer weet wat hij er mee moet.
Verwijderd
misschien kun je in je register dus iets vinden.. ik kon het niet oplossen met bestandsassociaties (verwijderen, opnieuw, of meteen andere app enz allemaal geen effect)
[ Voor 9% gewijzigd door Orac op 15-12-2002 13:20 ]
voxx schreef op 15 December 2002 @ 13:19:
Heb je bij folder options al "restore defaults" geprobeerd op de general tab en view tab?
Dat werkte bij mij laatst wel een keer
Heb ik gedaan, maar werkt niet. Het is ook geen probleem wat in slechts één folder optreedt, maar in iedere folder waarin je thumbnail-weergave instelt.voxx schreef op 15 December 2002 @ 13:19:
Heb je bij folder options al "restore defaults" geprobeerd op de general tab en view tab?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Daar zeg je me wat. Ik dacht dat er alleen voor video en geluid zoiets als "codecs" bestond? Als dat er ook voor pics is, waar kan ik die dan beheren onder W2000?Illegal_Alien schreef op 15 December 2002 @ 18:15:
Staat de .jpg extensie wel goed aangegeven? Extra -> Mapopties -> BestandstypeProbeer eens een nieuw tekenprogramma te (her-)installeren, mischien is je JPG codec corrupt...
Verwijderd
ik heb namelijk hetzelfde probleem, en niks helpt!
maar jij hebt het alleen bij jpg, ik bij alle images.
...:::everybeat.nl
damn... heb de key op mijn werk klaarliggen. Word dus echt even piekeren
The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm
Is dat die registry key die hem bind aan rundll32.exe of is het een andere key?Jester.NL schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 17:31:
Nope... herinstall is onnodig. Het is ergens in de registry in te stellen. Moet even zoeken waar exact.
damn... heb de key op mijn werk klaarliggen. Word dus echt even piekeren
Verwijderd
1. Click Start, click Run, type regedit in the Open box, and then click OK.
2. Locate and click the HKEY_CLASSES_ROOT\.jpg registry key.
3. Right-click the HKEY_CLASSES_ROOT\.jpg registry key, point to New, and then click Key. Name the new key ShellEx.
4. Right-click the ShellEx registry key that you created, point to New, and then click Key. Name the new key {BB2E617C-0920-11d1-9A0B-00C04FC2D6C1}.
5. Click the {BB2E617C-0920-11d1-9A0B-00C04FC2D6C1} registry key that you created, right-click the Default value in the right pane, click Modify, and then type the following value data in the Value data box:
{7376D660-C583-11d0-A3A5-00C04FD706EC}
Jups.. die heb ik al geprobeerd.. geen goed resultaat helaas.Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 17:49:
Probeer deze key eens: http://support.microsoft.com/?scid=243401
[...]