Als eerst over mijn reden waarom ik deze 6/7 offtopic posts heb verwijderd, en waarom zo.
Ik ben dus sinds kort Lite mod in SGD/SPV, zo'n 4/5 weken.
Ik heb hier voor altijd contact gehad met SP mods en vaste users van SP.
Wat ik heb opgepikt in die tijd is dat er wel vaak eens iets was met die FS2002 topics.
Ik zag ze ook wel dicht gaan met het bericht dat alle offtopic replies worden verwijderd, en later weer open gaan.
En sinds ik Lite mod ben is dat alleen maar duidelijker geworden, door gelezen topics en gesprekken met mods.
En natuurlijk doe ik m'n best en houd ik dat topic in de gaten, ookal heb ik daar totaal geen zin in.
Okay, dan m'n eerste optreden in het FS2002 topic:
[rml]Evilernie in "[ FS 2002] Vragen en mooiste screenshots "[/rml]
Klaar een simpele edit met een vriendelijke vraag of ermee opgehouden kan worden.
Het word blijkbaar genegeerd of niet gezien, ik vraag het nogmaals:
[rml]M@NIC in "[ FS 2002] Vragen en mooiste screenshots "[/rml]
Deze word wel gezien (blauwe letters, hey!)
Niet veel later begint het weer:
[rml]M_A_P in "[ FS 2002] Vragen en mooiste screenshots "[/rml]
Deze post valt opzich mee, maar kijk waar het naar toe gaat.
Zulke relatief kleine gevallen heb ik ff zo gelaten zoals ze waren, omdat meestal wel iemand er iets van zei en mensen daar meestal wel naar luisterden.
Op een gegeven moment ging het echt weer te ver: (werd door 2/3 (?) mensen getipt, vaste mensen uit FS2002 topics)
Oh, en niemand snapt natuurlijk waar ik het over heb

Dus nogmaals een reply maar dan iets duidelijker:
(Ja wel, minder lief dan voor heen, hoe zou dat komen ?

)
Mensen beginnen het blijkbaar te snappen als het iets minder vriendelijk is ofzo

Want plotseling wisten we wel waar het om ging.
Maar er moet weer iemand offtopic reageren, en spammen met z'n website.
Waar mooie vrouwen op stonden, maar de link bleek gewoon je PC te laten crashen. (Iets waar je zover ik weet een OW voor moet krijgen)
Hij zette er zelfs bij dat het spam was!

Dus weer ingrijpen:
[rml]Komatsu in "[ FS 2002] Vragen en mooiste screenshots "[/rml]
Klaar, toen was het weer even stil maar toen begon het weer.
En geloof me, om 2 of 3 offtopic posts maak ik niet zo'n kabaal hoor.
Volgende optreden is hier:
[rml]Komatsu in "[ FS 2002] Vragen en mooiste screenshots "[/rml]
Hier werd ff verteld dat z'n Edonkey langzaam ging, en dat hij warez aan het downloaden was.
Daarna weer enkele offtopic replies, wat ik niet echt het ingrijpen waard vond.
Dat was allemaal in deel 43.
Volgende deel, 44.
Van dit deel had ik nog helemaal niks gelezen.
Vooral omdat ik het echt wel ff had gehad met die FS2002 topics.
Toen werd ik door 2 mensen benaderd via ICQ, dat men weer begon te kloten in het FS2002 topic.
Ik heb het momenteel zo-bij-zo vrij druk, en dus kon ik ook dit gezeur er niet bij gebruiken.
Ik heb 6/7 replies verwijderd die over iemand z'n icoon gingen.
Opzich vind ik dit geen enkel probleem, maar wat ik van het deel 43 had gezien is dat van kleine dingen een complete discussie ontstond.
Dus ik heb er voor gekozen om deze maar direkt de grond in te drukken.
In hoop dat het niet weer zover zou komen, maar dat was blijkbaar voor nealzie de druppel.
Iets wat ik zelf geen probleem vind, ik geloof er in ieder geval niks van dat ie compleet stopt omdat ik één reply post!
Blijkbaar was/ben ik een goed doelwit om je daar op af te reageren.
Voor mij ook echt geen probleem, ben in die 4/5 weken wel iets gewend van users.
Maar mensen zagen dit, en vond het blijkbaar een plicht om met hem mee te doen, en te verdedigen.
Nou en zo kwam het één op het ander.
Mensen begonnen replies te posten die gewoon te ver gingen!
Ik heb me er maar uit gehouden om te zien wat er van kwam, want zo te zien was het niet mogelijk om volwassen te discussieren over dit probleem.
Maar de discusie werd groter en ik besloot om te gaan overleggen met de andere SPV/SGD mods, via ICQ, mail en in het crewforum.
Even leuk om te weten: Ik ben gewoon verder gegaan in een topic die nog liep over FS2002.
Want mij werd na een actie in 43 ooit verteld dat er voor de FS2002 topics een speciale policy gelde!
Ja zeker, offtopic posts zouden gewoon mogen en daar zou niet tegen opgetreden worden.
Dit zou afgesproken zijn met SP mods.
Iets wat dus helemaal niet waar blijkt te zijn!
En sommige mensen geloven het nog steeds aan sommige replies te zien. (zie: 44)
Zo...
Overigens post ik belangrijke berichten altijd in het blauw.
Ik heb geen rode naam die opvalt en mensen lezen gewoon over de zwarte tekst heen. (Nee jullie vast niet..)
Lijkt me vrij duidelijk
Nu haalt bennierex er een topic bij die ik volgens heb onterecht heb gesloten.
1) Je kent blijkbaar de FAQ gewoon niet, en je hebt m'n sluit bericht niet goed gelezen.
Anders had je dit helemaal niet gepost.
2) Je kent de achtergrond van deze user _niet_
Bijna al z'n topics zitten in de TC omdat het alleen maar spam is.
Lees z'n sig trouwens ook eens voor de gein als dit nog niet veranderd is.
Ach en veel meer heb ik niet te melden.
Ja alleen dat ik een bepaalde opmerking een beetje scheef vind:
Jullie zien dit als mijn fout, okay dat mag.
Nu word er gezegt dat ik direkt maar moet opzouten en m'n rechten moet inleveren.
Wegens één fout. (Let op! Ik zie het niet als mijn fout)
Maar geloof me als we mensen gingen bannen ect als ze maar maar één fout maakte dan zouden er geen mensen meer zijn in de FS2002 topics.
Nou verder hou ik me nu stil.
Ben al helemaal gek dat ik tot diep in de nacht voor jullie zo'n onnodig bericht zit te typen.
En ik ga dit ook allemaal niet overlezen, dus brakke zinnen/woorden zitten er tussen.
En zoals The Will al zei, mods hebben GoT niet als een full time baan.
Ik heb ook werk, sociale contacten (ja echt) en hobbys.
Oh en Gilly, lekker volwassen jongen