Lost & Foudn Perikelen

Pagina: 1
Acties:

• PhoneTech
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08 13:56
Ik heb ook z'n geval als emzed gehad, En ik ben ook al mijn data kwijt...Mijn fat was verneukt..

Ik heb het programma Lost & Found gedownload en het programma detecteerd al mijn hardeschijven, Alleen als ik de Destination drive probeer te selecteren dan kan ik alleen de FDD kiezen.

Heeft iemand dit ook, of weten jullie hoe ik de andere HD als Destination Drive instel?

Alle hulp wordt zeer op prijs gestelt...De naam van de persoon met de beste reactie wordt dat mijn Drive Label ;)

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:43

emzed

*

Balen is dat, he?

Heb je wel een goede masterbootrecord op je destination drive?

Het is mij niet gelukt om de data weer terug te krijgen, by the way. Ik _had_ ooit een image van mijn windhoos op de schijf staan, waarop ook mijn Teles ISDN kaart het deed.

Die T§$%&%'# pleuris kaart krijg ik vandaag in mijn nieuwe win98 met geen mogelijkheid meer aan de praat, windows zit te zeiken om een IRQ conflict. (terwijl hij het eerder wel goed deed)

• PhoneTech
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08 13:56
Ik heb het probleem al op gelost...Je moet niet met de opstart diskettes starten van Lost & Found maar SMCPO(Safe Mode Command Promt Only) En dan kan je wel een HD als destination drive gebruiken....Ik heb al 16000 bestanden terug gevonden....Best lekker....

Ik heb je geprobeert te ICQen maar ik heb nog geen authoizatie gekregen...Regel da ff