[scsi] Hot swap bracket, maar 40 mb?

Pagina: 1
Acties:

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
ik heb hier 2 hot swap brackets uit een Artecon raid kabinet, er zitten 2 seagate 9 gieg 10k schijven in, SCA, die maximaal U2W, dus 80 mb per sec kunnen. Als ik de brackets aansluit loopt de boel op UW snelheid, 40 mb per sec dus. Nou staat er binnenin de bracket "lynxsled SCA docking brd. (single ended)"

Ik neem aan dat dit ding maximaal 40 mb ondersteunt, en ik 2 convertoren moet kopen? Klopt dit, want dat "single ended" houd toch in dat ie niet hoger dan 40 kan in dit geval?

Die dingen komen al uit 1996 dus het zal wel...toch raar dat er 80 mb per sec schijven in zitten...

[ Voor 8% gewijzigd door maratropa op 13-12-2002 21:44 ]

specs

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-03 21:12
Stuur mij even een email: weet waarschijnlijk waar jij die spullen hebt gekocht: heb ik ze ook vandaan. En inderdaad: max 40mb/s

• maratropa
  • Niet online
ja ik vond nu een heeeeeel klein stikkertje waar "UW" op staat. :) Ik heb al 2 verloopjes bij mr-@ besteld.

specs

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
wat heb je aan een verloopje als dat bracket maar SE ondersteund? niks dus, dat bracket waar die disken in zitten is gewoon een SE aansluiting (max 40mb) je kan er dan wel een lvd verloopje tussenhangen maar daar word de boel niet sneller van

de zwakste schakel bepaald gewoon de snelheid van het geheel

A wise man's life is based around fuck you

• maratropa
  • Niet online
jaja, maar ik haal die brackets er natuurlijk gewoon tussen uit...

[ Voor 4% gewijzigd door maratropa op 15-12-2002 11:56 ]

specs