[XP]plaatjes niet zichtbaar in "mijn afbeeldingen"

Pagina: 1
Acties:
  • 222 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Fireman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-10-2025

Fireman

We talk about luxury problems

Topicstarter
Als ik naar mijn document ga en daarna naar mijn afbeeldingen. Dan zie ik die plaatjes niet meer. Alleen standaard icoontjes (soort zeilboot met een zon op de achtergrond). Dat is wel jammer want ik kan ze nu alleen maar herkennen aan het onderschrift/bestandsnaam. Als ik er op klik dan doet 'ie 't wel.

Hoe kan ik die plaatjes weer zichtbaar maken?

En ja ik selecteer altijd op miniatuurweergaven. mijn dank zal groot zijn.

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)

• Phenomenon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-04 13:18
Bedoel je soms Beeld - Miniatuurweergaven?

edit:
Ik snap het probleem niet zo eigenlijk :/

[ Voor 41% gewijzigd door Phenomenon op 13-12-2002 21:07 ]

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-03 14:45

SilentStorm

z.o.z

heb je een screentje van wat je wel ziet?

Localhost is where the heart is

• Fireman

Fireman

Topicstarter
ja ga ik even maken.

• Fireman

Fireman

Topicstarter
Klikbaar.

Wat ik nu wel merk is dat na geruime tijd, enkele minuten (10 of zo) de plaatjes wel zichtbaar worden. Maar dat hoort niet.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/rzondervan/screen1.JPG

• Fireman

Fireman

Topicstarter
Zal het niet te maken hebben met een nieuwe CPU die ik er vanmiddag ingezet heb?

• Miglow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 14:51
Ik snap wat je bedoelt, dat ie alles laat zien als een "film" een beeld en dan kan je onderlangs over de breedte scrollen. Ik zoek die instelling ook al een tijd, want dat heb ik ook wel is onderin gehad en op onverklaarbare wijze weg :(

• Fireman

Fireman

Topicstarter
Miglow schreef op 14 December 2002 @ 12:09:
Ik snap wat je bedoelt, dat ie alles laat zien als een "film" een beeld en dan kan je onderlangs over de breedte scrollen. Ik zoek die instelling ook al een tijd, want dat heb ik ook wel is onderin gehad en op onverklaarbare wijze weg :(
Nee dat is het niet, het gaat allemaal héél traag. Op een later moment komen de plaatjes wel.

Image resizer kan dat een probleem geven of KaZaa of wat anders?

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-03 14:45

SilentStorm

z.o.z

misschien heb je iets op de achtergrond lopen wat een hoop processor power wil hebben. Dat kan soms zelfs een inet explorer geven. Probeer anders eens een ctrl-shift-esc en controleer op processen met een hoge cpukracht (zonder dat de process priority op idle of laag staat)

edit: en kijk even of je hd niet toevallig op pio mode staat ipv dma

[ Voor 12% gewijzigd door SilentStorm op 14-12-2002 22:36 ]

Localhost is where the heart is

• Fireman

Fireman

Topicstarter
Staat niets opvallend veel te draaien. en de HD staat op Ultra DMA mode 5 dus dat zal het ook niet zijn.

Ik ben van de week wel van een TB 800 naar een Athlon XP 1800+ gegaan kan daar het probleem liggen?

Ook heb ik nu geregeld dat bepaalde programma's gewoon vast lopen en de rest draait dan verder. (crt-alt-del -> nu beëindigen)

Ik denk dat een Fresh install van win XP prof een goede hoop geeft of zijn er nog mogelijkheden?

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Ik heb weleens gehoord dat XP met Processotr upgrades moeilijk gaat doen, of in iedergeval probleempjes gaat geven

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Fireman

Fireman

Topicstarter
Ik heb weleens gehoord dat XP met Processotr upgrades moeilijk gaat doen, of in iedergeval probleempjes gaat geven
Is niet echt onderbouwd he ;) Maar ik hoop dat andere deze tip kunnen bevestigen. ik had nl al een s een topic maar daar kwam het niet echt uit -> [rml][ XP] Is het noodzakelijk om opnieuw te inst..[/rml]

Kan het ook zijn dat systeem herstel een aardige "vertraging" erop gooit?

[ Voor 73% gewijzigd door Fireman op 15-12-2002 12:39 ]

• Newpowerr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-08-2025
Euh, ik vermoed ernstig dat je bij de instellingen het cachen van thumbnails uit hebt staan, dat moet aan voor snelle weergave van je thumbnails (miniatuurweergaven in NL XP) En zo te zien heb je er nog al wat plaatjes in staan, en als telkens die miniatuurweergave gegenereerd moet worden, datn kan dat idd retetraag zijn. Waarom heb je die weergave eigenlijk nodig? allemaal onnodig resourcevretende onzin waar je makkelijk zonder van kan, en waardoor je XP installatie vele malen sneller word als je dat allemaal uitzet.

• Fireman

Fireman

Topicstarter
Newpowerr schreef op 15 december 2002 @ 12:41:
Euh, ik vermoed ernstig dat je bij de instellingen het cachen van thumbnails uit hebt staan, dat moet aan voor snelle weergave van je thumbnails (miniatuurweergaven in NL XP) En zo te zien heb je er nog al wat plaatjes in staan, en als telkens die miniatuurweergave gegenereerd moet worden, datn kan dat idd retetraag zijn. Waarom heb je die weergave eigenlijk nodig? allemaal onnodig resourcevretende onzin waar je makkelijk zonder van kan, en waardoor je XP installatie vele malen sneller word als je dat allemaal uitzet.
Waar zet je die aan of uit? Zoals je mijn screen kan zien een aantal berichten terug staat miniatuur weergaven "aan"

Waarvoor ik het nodig heb is dat ik gewoon goed overzicht heb.

Verwijderd

Newpowerr schreef op 15 December 2002 @ 12:41:
Waarom heb je die weergave eigenlijk nodig? allemaal onnodig resourcevretende onzin waar je makkelijk zonder van kan, en waardoor je XP installatie vele malen sneller word als je dat allemaal uitzet.
Ik vind het juist een van de weinige opties die XP een meerwaarde geven boven 2000. Als je plaatjes of webpagina's bewerkt is het juist superhandig.
(En om je pr0n verzameling bij te houden :P)

• Fireman

Fireman

Topicstarter
Welke van mijn processen kunnen mijn PC trager maken?

En wat is svchost.exe ??en andere grappen die daar in staan.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/rzondervan/proces.JPG

• Fireman

Fireman

Topicstarter
Wat me verder opvalt is dat die zelfde plaatje op een andere fysieke HD in mijn PC ook niet direct te voorschijn komen.

Op c:\ zo gezegt lijkt het wel als of die plaatjes in het geheugen staan. En als ik op c: dus naar die dir ga , dat ik ze uit het geheugen oproep. Eb bij die andere HD moeten ze nog geladen worden. Alleen de plaatjes die direct in het scherm staan die zijn wel geladen/te zien en scroll ik naar beneden dan zie ik weer alleen die logo's. gek he?

't zal toch ook geen conflict zijn tussen NERO en clone CD? of E.A.C. ?

[ Voor 9% gewijzigd door Fireman op 15-12-2002 20:36 ]

Pagina: 1