Toon posts:

[Athlon] Hoe lang nog 0.18 micron core verkrijgbaar?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De oude Athlon's met een 0.18 core (Palomino) zijn al weer tijdje op de markt en AMD heeft een nieuwere core ontwikkeld: 0.13 micron (Thoroughbred).
Nu heb ik een aantal vragen,
1. Worden de oude nog wel gemaakt?
2. Is er nog een grote voorraad op de markt van de oude Palomino's?

• Sjoak
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:26
tot de oude op zijn

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik vind het een wat rare vraag die je stelt, je geeft helemaal geen reden op waarom je dit wilt weten -> dan zeg ik het ook niet :D

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 20:05
AMD is van plan om de Palomino's te vervangen door Tbred's.
Dan kan je dus een XP 1700+ met T-bred core kopen.
Wanneer dit precies gaat gebeuren, is nog niet bekend.
Waarschijnlijk in het 1e kwartaal van 2003.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog een pc'tje thuis staan en die wil ik gaan upgraden. Daar heb ik een mobo bij die geen nieuwe 0.13 core ondersteund.
Ik koop daarnaast ook nieuwe onderdelen om een nieuwe pc er nog bij te maken, dit zal denk ik een AMD 2000+ worden.
Bij deze processor wil ik wel graag een 0.13core, want mijn nieuwe mobo ondersteunt dit wel.

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik zou niet te lang wachten met het kopen van een Palomino, lijkt mij dat ze er ongeveer in februari-maart wel zo'n beetje doorheen zijn, en de populaire winkels nog sneller. Volgens mij worden ze niet meer gemaakt en RAILGUNNER die TBred's 1800 worden al vanaf week 25 2002 gemaakt, dus daar zijn ze al lang mee bezig.

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:53
Taja 8)7 wie wil die nu weer weten :? als wij toch t-brads krijgen die harder gaan is het toch goed >:)

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Pagina: 1