Toon posts:

gestorven msi k7 pro turbo 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
:(

Ik ben dankzij de nieuwe type koelers een moeder bord lichter, :'(

want door de spanning die je moet zetten op het lipje van de koeler een SPIRE
WHISPERROCK III ben ik dwars door mn bovenste protectie laagje gegaan van het moederbord,

Zijn er nog tips hoe ik dit eventueel op kan lossen in combinatie met mn garantie, of kan ik hem beter aan de muur spijkeren, ik heb nu wel ruim 512 mb aan dimm liggen, en alle huidige mb's zijn allen voorzien van ddr geheugen, graag tips over welk mb ik momenteel het beste kan kopen, voor een normaal bedrag tussen de 100 en 150 euro

ik hoop dat er mensen reageren alvast bedankt

Marcel _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hm, over die vraag van 'welk mobo'; zie daarvoor de FAQs en de (Omega)search, die vraag komt _zoooveel_ langs :o

En als je geluk hebt kan je nog een nieuwe krijgen van de winkel, maar ik geef je weinig kans. Bij de meeste winkels haakt garantie direct af als ze een krasje zien op het mobo, en aangezien dit dus duidelijk een gebruikersfout is zal het er waarschijnlijk op neer komen dat je het mobo aan de muur mag spijkeren.

[ Voor 7% gewijzigd door Laurent op 13-12-2002 20:10 . Reden: het is muur niet muuur ]

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-08 20:51

boesOne

meuh

Mwa.. garantie lijkt me onzeker.. Dit zien de mobobakkers als een user fout..

Ben je dwars door het pcb gegaan, of heb je een paar lijntjes beschadigd ? Je zou kunnen gaan prutsen om die weer te fixen.. wie weet..

Trouwens.. is ie stuk ? doet ie niks meer ?

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Hm die coolers van tegenwoordig zijn echte bitches. bij norrod krijg je dr ook zo'n kloteblok erop het erop zetten wil wel maar het eraf helen kost je bijna je moederbord.. dus als je naar norrod gaat en je krijgt er gratis die cooler bij koop aub een betere want die gratis dingen zijn niet te vertrouwen. Toen ik ff dat ding eraf wou halen ramde ik ook een stuk of 3 keer met een schroevendraaier op mijn dure Asus A7V333 mobo 'k schrok me de pleuris maar gelukkig werkt alles nog :)

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Verwijderd

Topicstarter
nee hij start niet meer op, geen beeld nix meer , alleen mn koelers draaien wel alle 9

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-08 20:51

boesOne

meuh

geen post of whatsoever.. lijkt erop dat er iets serieus beschadigd is.. Hoe oud is dat plankje dan ? Denk dat ie ook uit het standaard jaar is, ofnie ?

Die krengen hebben toch Dleds .. doen die nog wat.. ? ZO nee.. dan vrees ik die ie RIP is..

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Verwijderd

Topicstarter
er branden wel leds gewoon alsof hij het doet, maar dan ineens is het 4 keer rood en hangen, en geen beeld, maar waar ik van baal is het geheugen wat ik nu heb, want alles is gvd DDR

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Deze dan maar (lekker goedkoop en veel topics over)
http://www.tweakers.net/pricewatch/19530

(ecs k7s5a)

[ Voor 8% gewijzigd door Gianni Rombios op 13-12-2002 20:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
ok en als ik voor ddr geheugen zou gaan welk mobo dan denk je?

Verwijderd

msi kt 4 ultra

http://www.msi.com.tw/pro...php?UID=356&MODEL=MS-6590

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2002 20:43 ]

• Gianni Rombios
  • Niet online
Ik zou het niet doen, tel eens even na wat je dan extra moet bijdokken voor echt vrij weinig extra snelheid. Ik zou het ZEKER niet doen.

Nou ja anders een Asus of MSI, eigenlijk alleen als je ook nog echt wat aan de extra features als RAID, USB2 e.d. hebt op korte termijn.

Verwijderd

Topicstarter
uhm ik had een msi en die werkte te gek, ik weet niet wat ik van ecs moet denken, maar anders ga ik denk ik voor de chaintech apogee ofzo, staat in iedergeval wel mooi in mn mod kast, lang leven vrijdag de 13e, en is die msi kt3 nog iets ofzo?

Verwijderd

hoe lang heb je die msi mobo want volgens mij zit er op die mobo's 3 jaar garantie

Verwijderd

Topicstarter
ik heb uhm net nog niet eens een jaar

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:43

The Third Man

The Third Jellyfish

Tja, als je het echt niet zelf kan fixen en je hem dus aan de muur wil spijkeren, kan je natuurlijk altijd nog de gok wagen door hem naar MSI op te sturen, niet geschoten is altijd mis...

• Gianni Rombios
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 december 2002 @ 20:50:
uhm ik had een msi en die werkte te gek, ik weet niet wat ik van ecs moet denken, maar anders ga ik denk ik voor de chaintech apogee ofzo, staat in iedergeval wel mooi in mn mod kast, lang leven vrijdag de 13e, en is die msi kt3 nog iets ofzo?
Ik heb dezelfde Turbo2 is inderdaad EEN BEEST VAN EEN MOBO... >:)

Die van mij is pas 6 weken oud, was een magazijnuitverkoop (35 euro :D )

MSI KT3 Ultra2 heb ik wel goede ervaringen mee, maar is alweer wat achterhaald.

Verwijderd

Topicstarter
mag ik vragen waar je die hebt gekocht?

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:54

Maximus

PhD i.o.

DarK_M schreef op 13 December 2002 @ 20:10:
Hm die coolers van tegenwoordig zijn echte bitches. bij norrod krijg je dr ook zo'n kloteblok erop het erop zetten wil wel maar het eraf helen kost je bijna je moederbord.. dus als je naar norrod gaat en je krijgt er gratis die cooler bij koop aub een betere want die gratis dingen zijn niet te vertrouwen. Toen ik ff dat ding eraf wou halen ramde ik ook een stuk of 3 keer met een schroevendraaier op mijn dure Asus A7V333 mobo 'k schrok me de pleuris maar gelukkig werkt alles nog :)
b-shit, ik heb ook zo'n norrod koeler en ik kreeg hem er in 1 keer op zonder het mobo te beschadigen. en die gratiz koeler bracht mijn temp van 61 naar 30

You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

• Gianni Rombios
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 December 2002 @ 21:47:
mag ik vragen waar je die hebt gekocht?
www.bnc.nl (Groningen)
ik denk dat hij nog in de lijst staat (verkeerd weliswaar als een kt7 266 turbo2) maar ze werken die lijst niet vaak bij dus het meeste is al weg. Er staan nog wel wat alternatieven op maar ik weet niet of die al weg zijn. Én dit is in principe een zaak voor bedrijven...

[ Voor 6% gewijzigd door Gianni Rombios op 13-12-2002 22:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan ik zorgen dat er een chipset affikt, zo dat ze niet meteen kijken naar het putje onder het socket, dus een mooi zwart vlekje ofzo, dan is kan ik wel aanspraak maken op de garantie denk ik, maar ik moet het wel zo doen, dan niet heel h'sum zonder stroom komt te zitten
Pagina: 1