Toon posts:

Internal IDE Compact Flash Reader Writer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik het goed begrijp kan je hier van af booten, ik zit er sterk over te denken om zon ding aanteschaffen, en 1 gig flash erbij te kopen.

http://www.mydigitaldisco...product.cfm?product_id=21

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-03 17:01

Yngwie-

Murphy was an optimist

Of meerdere kaartjes voor meerdere OS'en ;) Enige nadeel wat ik er aan zie, is dat ze niet hot swappable zijn, dus wel lastig als je de CF kaartjes alleen als extra opslag gebruikt.

Verwijderd

Topicstarter
hmm waar ik nu alleen aan denk, je swap file is messchien net ff te groot, en die moet dan weer op een aparte HD, dat lijkt me nou weer niks, wachten op 2 gig flash dan maar :)

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Leuk ding, met mogelijkheden:
-Not hot swappable must restart computer each time you need switch cards.
Da's een behoorlijk nadeel.

[edit] jaja ik kan niet zo snel typen

[ Voor 14% gewijzigd door AlterEgo op 13-12-2002 19:55 ]

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-03 23:26
Dit ding is niet echt duur.
Ik heb in het verleden voor alleen het printje, met een CF-stekker en IDE-pinnen-rij al 20$ betaald. Nu zit 't printje netjes in een behuizing.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Verwijderd

Topicstarter
ik zie nu ook een topic op hardocp erover, en die hebben het over de max snelheid van flashcards, ik quote:
CompactFlash cards are about the size of a matchbook, weigh only half an ounce and can be used in PC Card slots by using a low-cost passive adapter. SimpleTech CompactFlash cards achieve sustained write speeds up to 1.5 Megabytes/second and burst speeds up to 8 Megabytes/second.
Dus laat maar hangen, dit is eigenlijk helemaal niks :)
Pagina: 1