Toon posts:

staande speakers aanluiten op "setje"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zo'n setje gratis weten te bemachtigen, is zo'n dingetje van JVC met sat'jes.

Maar ik heb ook 2 eltax symphony 8 speakers staan kan ik die gewoon aansluiten op dat setje en is het dan verstandig op 2 satjes rechts en 2 satjes links te plaatsen of schiet ik daar niks mee op?

Bedankt.

ps: maakt het uit als dat bolletje wat uit de speakers steekt midden in de speakers zeg maar, weet de benaming niet, is ingedeukt?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2002 19:14 ]

Verwijderd

dus 10.1 systeem maken met 5 kanalen?

is het proberen waard , als je de speakers mooi als 1 geheel beschouwd.

De conus uitbuilen is niet echt nodig , maar met een kleine naald of stofzuiger kan je proberen , weg te doen

• mimic
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

mimic

O ja joh?

ps: maakt het uit als dat bolletje wat uit de speakers steekt midden in de speakers zeg maar, weet de benaming niet, is ingedeukt?
____

maakt opzich niet uit, als het geen breedband luidsprekers zijn (breedband = hoge en lagetonen door 1 speaker) maar je kuint het idd met een stofzuiger weer normaal krijgen, gewoon de conus ff stofzuigen :)

Verwijderd

Als je wat specs of productnummer van dat Jvc setje geeft kunnen we zien of het kan. Probeer ook eens een wat duidelijker uitleg te geven wat je nou precies wil. ;)

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
MiMiC schreef op 14 december 2002 @ 01:08:
____

maakt opzich niet uit, als het geen breedband luidsprekers zijn (breedband = hoge en lagetonen door 1 speaker) maar je kuint het idd met een stofzuiger weer normaal krijgen, gewoon de conus ff stofzuigen :)
tweeters heten die meestal. Maakt wel uit lijkt me. Hoge tonen komen daardoor.

Verwijderd

Scarp schreef op 14 December 2002 @ 10:35:
[...]

tweeters heten die meestal. Maakt wel uit lijkt me. Hoge tonen komen daardoor.
Dat doet toch gewoon dienst als stofkapje, en heeft toch niet een speciale funtie? Lijkt me ook niet dat een woofer hogetonen moet kunnen produceren, die worden meestal toch door een scheidingsfilter weggefilterd.
Pagina: 1