[SNES] Zelda --> raar iets

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Topicstarter
Ik heb laatst mijn snes weer eens uit de kast getrokken, en ben weer begonnen aan zelda: a link to the past.

nu kan ik dat hele spel uitspelen met 20 hartjes, schildje 3 en zwaard 4.
ik weet dus alle geheimen.... op 1 na.

namelijk deze: als je zelda hebt gered de eerste keer, ga je via de tunnels van het kasteel naar het sanctuary. nu zit er op een gegeven moment in een kamer 2 cracks links in de muur. maar je hebt nog geen bommen of schoenen.

KAN je daardoor? en zo ja, hoe?

ik ben echt reuze benieuwd.

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

door later met bommen terug te komen lijkt me :)

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 december 2002 @ 18:48:
door later met bommen terug te komen lijkt me :)
spelletje nooit gespeeld zeker...
je kan op die plek niet meer terug keren...

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-02 01:28

Ulti23

Quality Time

Dirk-Jan schreef op 13 December 2002 @ 19:35:
[...]

spelletje nooit gespeeld zeker...
je kan op die plek niet meer terug keren...
Dat ben ik met je eens, in het begin moet je geluk hebben dat je van die ratten, vleermuizen of slangen een bom krijgt, dan kun je in die gesealde kamers komen. Je krijgt er alleen maar rupies, dus veel heb je er niet aan. Toch staat me er iets van bij dat er een manier is om terug in dat gedeelte te komen, en ik weet dit bijna zeker, alleen niet meer hoe :'( Ook niet via het altaar? Nee zal wel niet.....

I pitty the fools who took my game-station.....

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-02 16:23
volgens mij kon je ergens in zo'n gat vallen maar kweet niet meer waar is al te lang geleden :)

Icons are overrated

Verwijderd

er was inderdaad iets met een gat...

JA bij die graveyard was er geloof ik aan de linker of rechterkant zo'n grote gravestone, die achter zwarte stenen zat (sterke handschoenen dus nodig), als je daar doorheen ging viel je in die kerker dacht ik.

Verwijderd

Ja, daar kun je inderdaad door als je een bom krijgt die een van de vijanden acherlaat. Heb je wel aardig wat geluk nodig. Overigens ligt er niet veel bijzonders achter het muurtje. Ik dacht wat rupies ofzo. Ik heb zelf een Action Replay cheat-cartridge waardoor je met een aantal codes aan het begin van het spel alle items kon hebben. Op die manier had ik het gehaald.

Verwijderd

Ja, ik herinner me ook zoiets, maar is al 5 jaar geleden dat ik em uitgespeeld heb.

Die scheur in de muur was toch in het begin in het kasteel. Die heb ik iig een keer proberen op te blazen met een bom, maar dat lukte volgens mij niet. Gewoon de ratten mollen en hopen op een bom of zoiets en proberen maar.

Zelda blijft trouwens een super-spel, die muziek en graphics :)

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Zelda = Ultiem COOL

Maar ben er zelf ooit wel geweest, het was iets op de grave-yard met een steen die moest weghalen, en als ik het goed heb was die steen zwart ...

weet alleen niet meer wat je daar kon vinden ......., weet iemand dat nog ??
krijg bijna de neiging om naar zolder te gaan, en me ouwe snes op te zoeken ....

* Maar haakt af, als ie al die stof op zolder ziet *

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07-2025

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Volgens mij moet je inderdaad een grafsteen wegduwen. Dit kan volgens mij nog redelijk vroeg in het spel.. maar het zou ook kunnen dat dat pas via de duistere wereld kan. Je kunt er in ieder geval zeker weten nog terugkeren! :)

btw, je speelt nu écht een van de betere spellen!

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Ik weet nu bijna zeker dat het pas kan halverwege of later, je heb namelijk die level 2/3 gloves nodig om die steen te liften .......

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Topicstarter
Positron schreef op 23 December 2002 @ 23:54:

btw, je speelt nu écht een van de betere spellen!
vertel mij nix!! dit is het meesterspel!
zo vet om alles uit te vinden...

is al weer 4 jaargeleden dat ik het voor het eerst had uit gespeeld, maar laatst weer eens mijn snes van zolder getrokken...

dit spel is werkelijk de beste.

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Koop een GBA, zelda a link to the past / the four sword komt er binnenkort aan.

Bij de weg, het is een steen die je kapot kan beuken in de lichte wereld op de graveyard. Tis de steen helemaal linksboven en je kunt al vrij snel in het spel weer beneden komen zeg maar. Die andere rechtsboven is echt een grafsteen en kun je idd pas bij als je de titan's mitt hebt. (naja ook niet helemaal want er is een trucje om er via de "donkere wereld" te komen maar dat terzijde). In die graftombe kun je de cane of byrna krijgen die erg nuttig is. Vergelijkbaar met de cape in feite.

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
Ik kan me herinneren dat je wel terug kon !?

maar het is alweer lang geleden... :/

Verwijderd

Heb Zelda a link to the past op me GBA als je latter bommetjes heb moet je terug gaan naar die plek en dan ken je achter het muurtje komen voor een paar rode rupies ;)

Verwijderd

Die muziek van Zelda vind ik nu nog steeds meesterlijk en dat is een knappe prestatie nu met al die vette Audigies. De SNES heeft trouwens een Sony geluidschip, vandaar dat Sony Playstation ook vaak super geluid heeft met spellen als Final Fantasy, maar genoeg offtopic nu van mijn kant...
Pagina: 1