[Did you know... ... that 35% of statistics are made-up?]
Kijk eens op die bak bij bestands-en printerdeling voor MS netwerken. Wellicht staat het printertje niet gedeeld
"Ja... dikke lul" zei de raaf. En de raaf vloog weg.
printertje is gedeeld hoor
Zit er misschien een spatie in de (netwerk)naam van de printer? Dan werk het nl niet...
Verwijderd
Ok ok, je probleem is dat je printer een Windows printer is en officieel gewoon niet te delen is in een Netwerk. Zelf heb ik een 720c met het zelfde probleem, maar...met een truukje, hoe anders, deel ik nu toch echt ut printertje 90% stabiel. Hehe, hoe?:
http://www.fred.net/tfelix/Photography/HP722c.html
Deze site vond ik na heeeeeeel lang zoeken, maar het werkte wel. Ik heb t net nog ff snel bekeken en er staat dat het ook werkt voor een 710, vandaar dit bericht.
Succes er mee!, post je ook of het gelukt is of niet???
Deze site vond ik na heeeeeeel lang zoeken, maar het werkte wel. Ik heb t net nog ff snel bekeken en er staat dat het ook werkt voor een 710, vandaar dit bericht.
Die 7-serie kan je ook niet aan een printerserver hangen. Heb ik ook een hele tijd mee lopen klooien op mijn werk voordat ik daar achter kwam
ik heb dit al allemaal geprobeerd, zelfs dat wat op die site staat! Zit er al minstens een jaar mee te kloten totdat ik er laatst achter kwam dat in het boekje van de 700 serie staat dat netwerkfunctionaliteit officieel niet ondersteund wordt.
Het werkt overigens wel wanneer je als client win2000 gebruikt.
Het werkt overigens wel wanneer je als client win2000 gebruikt.
Verwijderd
Dus als ik het goed begrijp lukt het je niet om die hp710 over je netwerk te laten printen? als dat je probleem is moet je ff icq-en want ik had daar ook problems mee, maar nu werkt alles goed.
Jongens (en meisjes?) bedankt! reactie van mij is een beetje laat, maar ik ben een poosje weggeweest (zonder puter
) , ik zal links en rechts nog ff experimenteren met hp-printertje, als ik bij em in de buurt kom (tis niet mijn eigen printertje, dus ik zie em niet elke dag
)
tanx again!
tanx again!
Verwijderd
Ongelofelijk..Op maandag 13 november 2000 19:30 schreef TheAfterlive het volgende:
Ok ok, je probleem is dat je printer een Windows printer is en officieel gewoon niet te delen is in een Netwerk. Zelf heb ik een 720c met het zelfde probleem, maar...met een truukje, hoe anders, deel ik nu toch echt ut printertje 90% stabiel. Hehe, hoe?:
Ik loop al weken te rommelen met dit probleem..
Mijn 720c kon niet over mijn netwerkje printen en nu werkt het met deze truuk...
Ben je eeuwige dank verschuldigd..
Pagina: 1