Toon posts:

Overstapje fifa 2003 Hoe???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand hoe je een overstapje maakt in fifa 2003???

(speel met logitech wingman rumble pad)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:42
Volgens mij staat dat gewoon in je manual die je bij het spel kreeg hoor ;)

The devil is in the details.

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-02 11:16
ik betwijfel of in de manual de beschrijving voor de logitech wingman rumble pad staat.

daarnaast kan het zijn dat de topicstarter wat moeite heeft om het woord "overstapje" te vertalen in zijn wellicht engelse handleiding.

m.a.w. hou op met geleuter een geef antwoord of niet. (8>

mijn antwoord...

ik heb geen flauw idee. wat bedoel je precies met een overstapje? bedoel je een pass naar een speler met nog 1 speler er tussenin die de pass dreigt aan te nemen maar dat niet doet (over de bal stapt? ;) ).

no idea

[ Voor 2% gewijzigd door party42 op 14-12-2002 01:51 . Reden: smiley vergeten ]

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:18
party42 schreef op 14 December 2002 @ 01:43:
ik betwijfel of in de manual de beschrijving voor de logitech wingman rumble pad staat.

daarnaast kan het zijn dat de topicstarter wat moeite heeft om het woord "overstapje" te vertalen in zijn wellicht engelse handleiding.

m.a.w. hou op met geleuter een geef antwoord of niet. (8>

mijn antwoord...

ik heb geen flauw idee. wat bedoel je precies met een overstapje? bedoel je een pass naar een speler met nog 1 speler er tussenin die de pass dreigt aan te nemen maar dat niet doet (over de bal stapt? ;) ).

no idea
Ik denk dat ie met overstapje het loppen van de bal vlak voor je uit bedoelt, zodat je een sliding van de tegenstander kunt ontwijken. Erg vaak gebruikt in WC98 en FIFA 99 :)

Maar volgens mij zit die optie niet in 2003, heb het nog nooit iemand zien doen, ook de computer niet.

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06-2025

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Ik kan helemaal geen special tricks meer vinden in 2003, de compu bedenkt alles voor mij. De knoppen Q, Z, X, C doen helemaal niks meer :(

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-02 19:55

Dracul

Ooh yeah!

Bij mij is het de Z-knop. Ik heb een Logitech Wingman Gamepad Extreme.
Deze Z-knop kan in Fifa 2003 niet zelf worden geconfigureerd, de rest van de knoppen wel.
Pagina: 1