4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Tja wat wil je precies weten? Ze zijn allemaal wel goed eigenlijk, mijn alcatel loopt al 2 jaar vlekkeloos en die e-tech hoor ik ook geen negatieve berichten ofzo
o.a. welke firewall het beste is, hoe de ervaringen zijn, hoe makkelijk ze in te stellen zijn, hoe de support is, welke de meeste tweakers hebben, waar voor je geld, of er nog verschillen in zitten die de keuze voor een duurdere (lees: Alcatel of Draytek) kunnen rechtvaardigen, enz enz.YT-Croc schreef op 13 December 2002 @ 17:43:
Tja wat wil je precies weten? Ze zijn allemaal wel goed eigenlijk, mijn alcatel loopt al 2 jaar vlekkeloos en die e-tech hoor ik ook geen negatieve berichten ofzo
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
er loopt in NT een groot topic over voordelen en verschillen van routers, als je dat draadje doorzoekt kun je misschien ook een hoop info vinden over de nieuwe modems.
Het betreffende draadje: [rml][ Routers] Verschillen/voordelen tussen merken[/rml]
Het betreffende draadje: [rml][ Routers] Verschillen/voordelen tussen merken[/rml]
Ik heb hier een e-tech, werkt prima, draait nu zo'n 3 maanden, geen problemen tot nu toe.
Over Sitecom hoor je soms wat negatief nieuws, als je een Router wilt kopen zou ik voor een Draytec of E-Tech gaan. Ik heb zelf een Draytec en die bevalt super goed. Erg makkelijk in te stellen en een goeie Nederlandstalige handleiding. Ze hebben zelfs al instellingen voor verschillende ADSL en Kabel providers in Nederland op een rijtje gezet.