in mailtje van als je ip-gebanned bent (Die ik niet heb gehad ) zeggen ze dat je de bemiddelaar maar moet mailen maar hoe kan dat als je ip van alle servers is gebanned
mail gaat via je SMTP server die gegarandeerd een ander IP heeft. Verder nix met react te maken, move BUG -> LA
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Je denkt werkelijk nog dat wij de moeite nemen je een mailtje te sturen als je zo ongelofelijk irritant bent als jij?
uhm als jij een goede reden geeft waarom ik gebanned bentACM schreef op 13 December 2002 @ 17:19:
Je denkt werkelijk nog dat wij de moeite nemen je een mailtje te sturen als je zo ongelofelijk irritant bent als jij?
p.s mail word gewoon geblokt

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2002 17:47 ]
Verwijderd
Hoe kom je erbij dat mail geblocked wordt?
1) Als je mail een paar dagen geleden gebounced werd, kwam dat door een kapotte mailserver (zie mededelingen forum). Dat probleem is nu opgelost.
2) Als je de bemiddelaar hebt gemaild, en nog geen reaktie hebt, dan komt dat omdat hij het ontzettend druk heeft. Hij's een tijdje uit de roulatie geweest (zie ook mededelingen forum) en daardoor waarschijnlijk wat verder achter geraakt. Betracht geduld ...
3) Als je een modje gemailed hebt, kan het ook wat langer duren voordat je een reaktie krijgt. Ze hebben ook een leven naast GoT, dus zijn niet 24/7 bereid om iedereen onmiddelijk antwoord te geven. Betracht geduld ...
1) Als je mail een paar dagen geleden gebounced werd, kwam dat door een kapotte mailserver (zie mededelingen forum). Dat probleem is nu opgelost.
2) Als je de bemiddelaar hebt gemaild, en nog geen reaktie hebt, dan komt dat omdat hij het ontzettend druk heeft. Hij's een tijdje uit de roulatie geweest (zie ook mededelingen forum) en daardoor waarschijnlijk wat verder achter geraakt. Betracht geduld ...
3) Als je een modje gemailed hebt, kan het ook wat langer duren voordat je een reaktie krijgt. Ze hebben ook een leven naast GoT, dus zijn niet 24/7 bereid om iedereen onmiddelijk antwoord te geven. Betracht geduld ...
Zie reply van ACM.
Verder wil ik er geen woorden aan vuil maken eigenlijk
Verder wil ik er geen woorden aan vuil maken eigenlijk
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.